۱۳۸۹ تیر ۳۰, چهارشنبه

شیرینی و ارتباط آن با شخصیت شما

نوع شیرینی که شما دوست دارید رازها و حقایاق بسیار دقیق و ظریف شخصیتدشما را آشکار می کند  . کارول بلوم نویسنده کتاب شیرینی ها و شخصیت ها  معتقد است از آنجایی که شیرینی ها از خیلی قبل درست شده اند ریشه در دوران بچگی ما دارند و به همین خاطر برای بیشتر ما شیرینی ها یاد آور خاطرات خوب و احساساتی زیبا هستند و علت دوست داشتن یک شیرینی خاص فقط دلایل مشخصی دارد.
شیرینی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا راز شخصیت شما را آشکار سازد:
بیسکوییت های کاکائویی کرم د ار:

شما سرشار از الهامات و تفکرات تازه هستید. بهترین طریقی که دوست دارید شیرینی مورد علاقه خود را بخورید کدام است؟ آن را به دوقسمت میکنید؟ کرم آن را جدا میخورید؟ آن را در لیوان شیر خیس میکنید و میخورید؟ به هر روشی که بیسکوییت کاکائویی مورد علاقه تان را میخورید از آن لذت میبرید. این شیرینی ها بیش از این که به خاطر مزه خوبشان معروف باشند به خاطر تفکرات نوینی که شما پیرو آن هستید و از آن لذت میبرید معروفند. بلوم اعتقاد دارد: چنانچه شما عاشق این بیسکوییت ها هستید یک هنرمند با تصورات جالب اید که این تصورات و ذهنیات لحظه ای شما را ترک نمیکنند. می توانید ایده های خوب خود را فروخته و ثروتمند شوید امتحان کنید حتماً موفق میشوید. 


شیرینی های ساده بیسکوییتی یا ویفری :

شما فردی آگاه و با فراست هستید . هر چند که این شیرینی های کره ای سنتی، خیلی مدرن و شیک نیستند اما مزه خوب و عالی آنها می تواند روح زندگی را در شما بیدار میکند. بلوم معتقد است : از آنجایی که شما می توانید این چیزها را در این شیرینی ها  ببینید میتوانید این نکات را در دیگران نیز به همین خوبی ببینید. شما قدرتی منحصر به فرد  در دیدن و ادراک آن قسنتی از یک شی یا فرد دارید که دیگران قادر به دیدن ان نیستند. این امر از شما یک قاضی ویژه شناخت شخصیت می سازد یک فرد باهوش و تیز بین و خریدار سختگیر و جدی، شخصی که نمیتوان به او دروغ گفت.

شیرینی های کشمشی و گردویی با طعم دارچین:

شما یک ماجراجوی واقعی هستید. افرادی که عاشق مزه ها و طعم های نامعقول و در عین حال خوب هستند هیچ گاه از امتحان کردن یک مزه خاص نمیهراسند و شاید به همین خاطر تن به ریسک های واقعی در زندگی میدهند . کودکان عاشق شما هستند چرا که همیشه در صدر جدول برای انجام یک کار خطرناک هستید . بزرگسالان هم شما را دوست دارند زیرا زمانی که با شما هستند آنها را زیر بارانی از خاطرات ماجراجویی و رفتارهای منحصر به فرد قرار میدهید که باعث به وجود آمدن احساسی عالی در آنها می شود.

شیرینی های خانگی با طعم کاکائو و نارگیل:
شما بسیار رئوف و مهربان هستید. این شیرینی های ساده و در عین حال خوشمزه شما را به یاد روزهای خوب گذشته می اندازد و به همین خاطر است که شما عاشق آن هستید. شما به به یاد گذشته ها بسیار دلتنگ میشوید و هر لحظه از خاطرات خود را در حد توان ثبت میکنید. ارزش هر لحظه گذشته برای شما برابر با یک موفقیت کاری است از آلبوم عکس تا نخستین نقاشی شما ، تاریخچه یک فامیل را با خود یدک میکشید. آیا در گذشته خود گرفتار شده اید؟ به هیچ وجه شما با تمام توان و انرژی خود در حال زندگی میکنید و هر لحظه در حال بازسازی خاطرات گذشته و یا ساختن خاطراتی نوین با دوستان و اشنایان خود هستید.

شیرینی های مربایی:

شما مصمم و با اراده هستید. افرادی که عاشق این نوع شیرینی هستند بسیار تمایل دارند بزرگسالانی مسئول و مسئولیت پذیر باشند . یک مدیر استثنایی که به خانه نرسیده صورت حساب ها و نامه را رسیدگی میکند. آمداه شدن برای اینده و حوادث غیر منتظره تمام تلاش و انرژی شما را میگیرد .اما فراموش نکنید در ازای کار سختی که انجام میدهید سرمایه لازم را نیز برای اینده خود پس انداز کنید . تلاش شما باید نتیجه مثبتی داشته باشد و بهترین راه انعاکاس آن در زندگی فرزندانتان است. مزه شیرین این شیرینی، همیشه رویای شیرین  یک زندگی راحت را برای شما تداعی میکند.

منبع : مجله موفقیت

شما چه طعمی را دوست دارید؟؟




با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید