۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۴, جمعه

سایتی برای تمام فصول بلاگر!!!!

همیشه تو وبگردیها با سایتهای مختلفی روبرو میشیم که بعضی از این سایتها برای وقت کشی خوبه و البته خیلی از این سایتها هم کمکهای بسیاری ارائه میکنند.

 
تازه ترین سایتی که مشاهده کردم سایتی بود که مخصوص وبلاگ نویسها درست شده و از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو میشه اونجا پیدا کرد.
از قالب های متنوع گرفته تا انواع و اقسام ابزارهای کاربردی و غیر کاربردی.
مثلا آخرین استفاده ای که من از این سایت بردم اتصال مستقیم وبلاگ رویای سیب به حساب توئیتر وبلاگ بود. تا الان من دونه دونه مجبور بودم عناوین و لینک آخرین مطالب رو توئیت کنم و اگر یک روز هیلترشکنم کار نمیکرد از توئیت هم خبری نبود ولی به کمک این سایت و به کمک ابزاری که در اختیار من گذاشت از این به بعد هر مطلبی که در وبلاگ رویای سیب نوشته بشه به صورت اتوماتیک در حساب توئیتر ما درج خواهد شد.
اگر وبلاگ نویس هستید و بخصوص از سیستم بلاگر و وردپرس استفاده میکنید حتما به سایت allblogtools.com سر بزنید مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید