۱۳۸۹ آذر ۲, سه‌شنبه

آهنگ زیبای بهار من گذشته شاید با صدای عماد رام و ستار




 شعر: معيني كرمانشاهي
آهنگ : شادروان عماد رام
دستگاه:شور

آهنگ بهار من گذشته شاید با صدای عماد رام
دانلود از media fire


دانلود از فورشیرد

آهنگ بهار من گذشته شاید با صدای ستار

دانلود از  media fire

دانلود از فورشیرد


** ** **
چرا تو جلوه ساز اين،
بهار من نمي شوي؟
چه بوده آن گناه من،
كه يار من نمي شوي؟
بهار من گذشته شايد
شكوفه ي خيال تو،
شكفتـــــــه در خيال من
چرا نمي كني نظر،
به زردي جمـــــــــال من؟
بهار من گذشته شايد
تو را چه حاجت
نشانه ي من
تويي كه پا نمي نهي به خانه ي من
چه بهتر آنكه نشنوي ترانه ي من

نه قاصدي كه از من آرد،

گهي به سوي تو پيامي
نه رهگذاري از تو آرد،
بــــــــراي من گهي پيامي
بهار من گذشته شايد
غمت چو كوهي،
به شانه ي من
ولي تو بي غم از غم شبانه ي من
چو نشنوي فغان عاشقانه ي من
.
خدا ترا از من نگيرد،

نديـــدم از تو گرچه خيري
به ياد عمر رفته گريم،
كنون كه شمع بزم غيري
بهار من گذشته شايد
** ** **
چرا تو جلوه ساز اين،

بهار من نمي شوي؟
چه بوده آن گناه من،
كه يار من نمي شوي؟
بهار من گذشته شايد
شكوفه ي خيال تو،
شكفته در خيال من
چرا نمي كني نظر،
به زردي جمـــال من؟
بهار من گذشته شايد

۳ نظر:

ناشناس گفت...

salam lonelystar, emrooz kheyli donbale ahange bahare man gozashte shayad baraye dl gashtam , ama aksare site ha ya tablighat budan ya linke dl kharab bud, ta inke umadam inja... mamnun :) khastam be webloget raay bedam ama motaasefane error mide nemishe! dar har surat mamnun az linke salem :) movaffagh bashi... www.ronak5s.persianblog.ir

lonelystar گفت...

سلام. خواهش میکنم بانوی باران. خوش آمدی.

ناشناس گفت...

مرسی خیلی حال دادین

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید