۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

وايمكس ايرانسل ارزان شد

ايرانسل از کاهش قيمت طرح‌هاي تعرفه فعلي و عرضه طرح‌هاي تعرفه شش ماهه براي سرويس اينترنت پرسرعت بي‌سيم خود خبر داد.
به گزارش روابط عمومي ايرانسل ، علاوه بر کاهش هزينه اشتراک ماهيانه وايمکس ايرانسل، متقاضيان استفاده از اين سرويس با طرح تعرفه اعتباري مي‌توانند با انتخاب هر يک از طرح‌هاي تعرفه با سرعت‌هاي 128 و 256 کيلوبيت بر ثانيه و عقد قرارداد 6 ماهه، از 25 درصد تخفيف و متقاضيان پهناي باند 512 کيلوبيت بر ثانيه با اشتراک 6ماهه از 17 درصد تخفيف در هزينه اشتراک ماهيانه خود بهره‌مند شوند.
براين اساس، هزينه آبونمان سرويس وايمکس ايرانسل با سرعت 128 کيلوبيت بر ثانيه با ترافيک ماهيانه سه گيگابايت از 15 هزار تومان به 12 هزار تومان در ماه کاهش پيدا کرده است. همچنين در صورت اشتراک شش ماهه، هزينه اشتراک اين سرويس به ماهيانه 9 هزار تومان کاهش مي‌يابد.
هزينه آبونمان سرويس وايمکس با همين سرعت و ترافيک نامحدود در اشتراک شش ماهه از ماهيانه 44هزار تومان به 33 هزار تومان کاهش مي‌يابد.
آبونمان استفاده از وايمکس ايرانسل با سرعت 256 کيلوبيت بر ثانيه با سه گيگابايت ترافيک ماهيانه هم از 29 هزار تومان به 15 هزار تومان کاهش پيدا کرده، ضمن آنکه اين آبونمان براي اشتراک شش ماهه به ماهيانه 11 هزار و 250 تومان مي‌رسد.
هزينه اشتراک اين پهناي باند با ترافيک نامحدود از ماهيانه 85 هزار تومان به 48 هزار تومان کاهش پيدا کرده و متقاضيان مي‌توانند با اشتراک شش ماهه، هزينه آبونمان اين سرويس را با 72 هزار تومان کاهش، به ماهيانه 36 هزار تومان برسانند.
آبونمان وايمکس ايرانسل با پهناي باند 512 کيلوبيت بر ثانيه و چهار گيگابايت ترافيک ماهيانه نيز از 35هزار تومان به 20 هزار تومان کاهش پيدا کرده است و کاربران در صورت انتخاب اشتراک شش ماهه مي‌توانند آبونمان سرويس خود را به ماهيانه 16 هزار و 600 تومان کاهش دهند.
اشتراک اين پهناي باند با ترافيک نامحدود نيز از ماهيانه 120 هزار تومان به 59 هزار تومان کاهش پيدا کرده و در صورت انتخاب اشتراک شش ماهه، اين هزينه با 60 هزار و 180 تومان تخفيف به ماهيانه 48 هزار و 970 تومان مي‌رسد.
از سوي ديگر، تعرفه استفاده از وايمکس ايرانسل با سرعت 1 مگابيت بر ثانيه از ماهيانه 200 هزار تومان به 79 هزار تومان کاهش پيدا کرده و تعرفه اشتراک ماهيانه اين سرويس با پهناي باند دو مگابيت بر ثانيه هم از 360 هزار تومان به 125 هزار تومان رسيده است.
براساس اين گزارش، در طول تابستان سال جاري، کاربران اعتباري وايمکس ايرانسل مي‌توانند با انتخاب هر يک از طرح‌هاي تعرفه نامحدود با سرعت‌هاي 128، 256 و 512 کيلوبيت بر ثانيه با اشتراک 6 ماهه، از مودم داخلي رايگان بهره‌مند شده و در صورت تمايل به انتخاب انواع ديگر مودم‌هاي وايمکس ايرانسل شامل مودم فضاي باز و يا مودم داخلي با امکانات Wi-Fi، معادل قيمت يک مودم داخلي، از تخفيف استفاده کرده و با پرداخت هزينه مشخص شده، مودم مورد نظر خود را تهيه کنند.
در حال حاضر خدمات وايمکس ايرانسل با پهناي باند 64 کيلوبيت بر ثانيه تا دو مگابيت بر ثانيه و بر اساس درخواست، در 10 شهر اصفهان، اهواز، تبريز، تهران، شيراز، کرج، مشهد مقدس، شهريار، شهرقدس و خميني‌شهر عرضه مي‌شود.
با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید