۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

دانلود آهنگهای سریال ویکتوریا و متن ترانه ها

سریال ویکتوریا رو که یادتون هست. چند وقت پیش شبکه فارسی 1 پخش میکرد. آهنگهای جالبی داشت چند تا از این آهنگها رو برای دانلود تو این پست قرار دادیم و متن ترانه ها رو هم براتون گذاشتیم. برای اینکه بدونید هر ترانه کدوم هست  علاوه بر اسم اون ترانه قسمتی که این آهنگ پخش میشد رو هم گذاشتیم یعنی مثلا برای دانلود نوشته شده آهنگ عنوان بندی یا مثلا آهنگی که وقتی ماریانا بود پخش میشد. فکر کنم اینجوری بهتر باشه و برای انتخاب آهنگ راحت تر هست.دانلود آهنگ عنوان بندی Desde_Que_Te_Conoci
 Desde que te conoci بعد از اينكه تو رو شناختم

creo que e vuelto a vivir احساس كردم كه زنده ام

fuiste abriendo la pasion احساس اشتياق در من بوجود آمد

y me fui entregando a ti و من اونرو از تو گرفتم 

Desde que te conoci بعد از اينكه تورو شناختم 

la razon se desvanece toda دليل از بين رفتن همه چي بود

no hay arrugas ni pasados چين و چروك هاي گذشته ديگه نبودن

ni habro sol sobre las olas و خورشيد در حال درخشيدن نبود 

y te entregas toda en un solo corazon بلكه همه در قلب تو بود 

y nos amamos juntos و ما باهم تا ابديت دوست

y nos queremos toda una eternidad و عاشق ميمونيم

sin importar la edad صرف نظر از سن

desde que te conoci از وقتي كه تورو شناختم

no pensé que estaba sola… فكر ميكنم ديگه تنها نبودم

Hoy… Me siento sola… امروز احساس ميكنم تنهام

Hoy me cubri? mi sombra… امروز زير سايه خودم هستم

me pesa la vida, me duele vivirla پشيماني به زندگيم لطمه ميزنه، من بدون آن زندگي ميكنم

no quiero seguir asiii…. نميخوام ادامه بدم

se apago la luz no volver? no siento q yo puedo mas espero una se?al… نور از بين رفت و ديگر بازنگشت، احساس من نميتونه منتظر يه نشانه از اون باشه

se muy bien q no esta bien q tiene q cambiar…. خيلي خوبه، بدون درخواست بدون درخواست بدون درخواست، درخواست تغيير كرده

se tambien q el dolor q tiene q cambiar… ميدونم خيلي دردناكه اما تغيير كرده



Hoy se me acaban las palabras… امروز كلماتي واسه خودم ميگم كه همه چيز رو تموم ميكنه

para decirte q mi almaaa.. llora por ti amoooor قلب من، درخواستت رو بگو، براي عشق تو گريه ميكنم

sabes bien q no te puedo olvidar… q sin ti no quiero estaaaar… به خوبي ميدونم كه تو ميتوني راحت فراموش كني... قبول ميكنم كه تو نخواهي موند

vuelve una ves massss… دوباره بازگشت به دوره تنهايي

me duele el coraz?n sin tiii, me duele tanto asiii q no puedo vivir.. درد و رنج من به قلبم لطمه ميزنه، درد و رنج من باعث ميشه كه ديگه نتونم زنده بمونم

me duele el coraz?n sin tiii, me duele tanto asiii q no puedo درد و رنج من به قلبم لطمه ميزنه، درد و رنج من باعث ميشه كه من ديگه نتونم

vivir..si no te tengo aki. زنده باشم و چيزي ديگه اي داشته باشم

me duele el coraz?n sin tiii, me duele tanto asiii q no puedo vivir.. درد و رنج من به قلبم لطمه ميزنه، درد و رنج من باعث ميشه كه ديگه نتونم زنده بمونم

me duele el coraz?n sin tiii, me duele tanto asiii q no puedo درد و رنج من به قلبم لطمه ميزنه، درد و رنج من باعث ميشه كه من ديگه نتونم

vivir..si no te tengo aki. زنده باشم و چيزي ديگه اي داشته باشم


با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید