۱۳۸۹ تیر ۶, یکشنبه

استقبال !!! از ایتالیای شکست خورده و کاریکاتور تابوت

سایت گل- بازیکنان تیم ملی ایتالیا به کشورشان بازگشتند و در میان هو و سوت و فریادهای "خجالت خجالت" از آنها استقبال شد. گروهی از هواداران آتزوری که برای استقبال از بازیکنانشان به فرودگاه فیومیچینوی رم رفته بودند، بدین ترتیب از لیپی و شاگردانش استقبال کردند.
کاروان تیم ملی ایتالیا پس از نمایشی ضعیف در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی به کشورش بازگشت.کانال تلویزیونی اسکای 24 در گزارش تلویزیونی خود تصاویری را از بازگشت بازیکنان ایتالیا پخش کرد که حدود ساعت 8 صبح امروز به رم وارد شدند. بازیکنان آتزوری با چهره هایی عصبی و درهم و کاملا جدی با اسکورت نیروهای پلیس وارد فرودگاه رم شدند و البته تعدادی از بازیکنان آتزوری بلافاصله برای پرواز به میلان به گیت دیگری رفتند.
کاناوارو در کانون توجه
از جمله مسافران فرودگاه رم، می توان به فابیو کاناوارو، کاپیتان آتزوری در رقابتهای جام جهانی بود که در معرض شدیدترین انتقادات قرار گرفت...به محض ورود کاناوارو، هواداران ناراضی فریاد می زدند:"به ابوظبی برو" ...البته این فریادها خطاب به مارچلو لیپی نیز بود، مربی بزرگی که صحبتهایی در مورد احتمال انتقال او به باشگاه الاهلی امارات به گوش می رسد
دیگر برخوردی که در جریان ورود بازیکنان آتزوری رخ داد، میان سیمونه په په و چند نفر از خبرنگاران روزنامه "ایل جیورناله"بود؛ روزنامه ای که به اعضای خانواده برلوسکونی تعلق دارد که پس از شکست 2-3 ایتالیا مقابل اسلوواکی انتقادات تندی را روانه عملکرد آبی پوشان انجام داده و کاریکاتوری را چاپ کرده بود که بازیکنان تیم ملی ایتالیا را در تابوت نشان می داد و این کاریکاتور برای په په بسیار گران تمام شده بود.

په په به محض ورود به فرودگاه و پس از رویارویی با خبرنگاران گفت:« چه کسی برای ایل جیورناله می نویسد؟کسی نیست...دیدم که در صفحه اول روزنامه عکس 11 تابوت آبی را قرار داده اید..می توانید بگوئید که این یک قبرستان است.»
په په در ادامه به این نکته اشاره کرد که جو تلخ وسنگینی میان بازیکنان ایتالیا حاکم است و این ناکامی را به عنوان "تراژدی ورزشی" دانست. او اعلام کرد که کاریکاتور چاپ شده در روزنامه ایل جیورناله، اغراق آمیز بوده و این روزنامه پایش را از گلیمش فراتر نهاده است.
فابیو کوالیارلا، مهاجم آتزوری نیز در صحبتهایی اعلام می کرد که صعود تیم به دور بعد را به بازی در ترکیب تیم، ترجیح می داده و گفت:« همه ما اشتباه کردیم. ما عذرخواهی کرده ایم و امیدواریم که در آینده ایتالیایی قدرتمندتر را ببینیم.»
با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید