۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

ارايه طرح انتخاب شماره دلخواه در شبكه ايرانسل

ايرانسل اعلام كرد كه اين امکان را در اختيار متقاضيان قرار مي‌دهد تا شماره تلفن‌همراه دلخواه خود را از ميان شماره‌هاي موجود از 09391000000 تا 09399999999 انتخاب كنند.
در اين طرح متقاضيان مي‌توانند شماره دلخواه خود را از بين شماره‌هاي طلايي نظير شماره‌هاي مرتب، شماره فعلي تلفن‌ همراه، تلفن ثابت منزل و يا محل كار خود، تاريخ تولد يا ازدواج، يك رديف شماره‌هاي سريالي و پشت سرهم براي اعضاي خانواده، دوستان يا همكاران، تركيب حروف ابجد كه مفهوم خاصي را ايجاد مي‌كند، شماره حساب بانكي، شماره ملي، شماره شناسنامه، شماره خودرو و يا هر شماره دلخواه ديگر از رديف اعلام شده را به دلخواه، به عنوان شماره سيم‌کارت اعتباري ايرانسل خود انتخاب کنند.
بر اساس اين گزارش بهاي سيم‎کارت اعتباري با شماره انتخابي ايرانسل، با احتساب 3هزار تومان اعتبار اوليه موجود در آن و حق الزحمه شركت پست بابت تحويل در محل مشترك و دريافت مدارك، مجموعا 15 هزار تومان تعيين شده كه در هنگام ثبت‌نام اينترنتي از طريق پرداخت اينترنتي به‌وسيله كارت يكي از بانك‌هاي عضو شبكه شتاب و يا پرداخت از طريق کارت شارژ ايرانسل دريافت مي‌شود.
بنا بر اعلام، متقاضيان براي ثبت‌نام بايد ابتدا به وب‌سايت رسمي ايرانسل به نشاني  
www.irancell.ir مراجعه کرده و وارد پورتال ثبت‌نام شماره طلايي شوند، سپس شماره موردنظر خود را در محل مشخص شده وارد کنند. درصورتي که شماره‌ انتخابي شده پيش از اين توسط سايرين رزرو نشده باشد، سيستم، انتخاب آنان را تاييد كرده و به مرحله بعدي هدايت مي‌كند.
طبق گزارش ايرانسل، پس از تاييد سيستم مبني بر موجود بودن شماره طلايي مورد نظر و وار‌د کردن اطلاعات لازم، مرحله ثبت‌نام آغاز مي‌شود. در اين مرحله علاوه بر تکميل مشخصات فردي، درج نشاني پست الکترونيک و يک شماره تلفن ‌همراه الزامي است زيرا در تمامي مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت‌نام از طريق پيام‌کوتاه و پست الکترونيک به اطلاع متقاضي خواهد رسيد.
پس از اين مرحله يک پيام‌کوتاه و نامه الکترونيکي مبني بر انجام موفقيت‌آميز عمليات به طور خودكار براي متقاضي ارسال مي‌شود، سپس مشترک بايد نسبت به پرداخت هزينه شماره طلايي به مبلغ 15هزار تومان از طريق پرداخت آنلاين و يا پرداخت از طريق كارت شارژ اقدام کند.
متقاضيان حداکثر تا پايان روز ثبت‌نام فرصت دارند تا هزينه شماره طلايي مورد نظر خود را پرداخت کنند. همچنين اگر فردي به هر دليل مبلغي بيش‌تر از ميزان مشخص شده توسط سيستم، به حساب ايرانسل واريز کند، مبلغ اضافي به اعتبار شماره طلايي وي افزوده شده و يا پس از طي مراحل اداري به وي بازگردانده مي‌شود. متقاضيان در طي مراحل ثبت نام، مي‌توانند نحوه بازپرداخت را انتخاب كنند.
با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید