۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

اپراتورسوم: اينترنت 8 مگابيتي مي دهيم

عضو هيئت مديره تامين تله‌‌كام گفت: مشتركان اپراتور سوم مي‌توانند سيم‌كارت خود را داخل وسيله‌اي به نام دانگل قرار دهند و با اتصال دانگل به پورت USB لپ‌تاپ يا كامپيوتر در هر زمان و حتي در حال حركت از اينترنت پرسرعت و بدون محدوديت استفاده كنند.
مهدي افراسيابي با اشاره به ويژگي‌هاي شبكه نسل سوم اظهار داشت: شبكه نسل سوم مي‌تواند دسترسي پرسرعت به ديتا را براي مشتركان خود فراهم كند كه حداكثر سرعت دسترسي، بسته به طراحي شبكه و نياز پيش‌بيني شده متفاوت است و سرعت 8 مگابيت بر ثانيه را به طور معمول مي تواند ارائه دهد.
وي ادامه داد: مشترك اپراتور سوم مي تواند سيم‌كارت خود را داخل دانگل ( dongle) قرار دهد كه اين وسيله از طريق پورت USB به كامپيوتر يا لپ تاب متصل مي‌شود و به اين ترتيب مشترك مي‌تواند با استفاده از لپ تاب از اينترنت با سرعت بالا استفاده كند.
وي خاطر نشان كرد: البته دانگل به هر آنچه كه در حالت يك بسته، داراي قابليت اتصال به كامپيوتر باشد گقته مي‌شود.
افراسيابي در توضيح ويژگي هاي ظاهري اين وسيله گفت: اين وسيله در ظاهر شبيه فلش، از فلش بزرگ‌تر و به اندازه‌ يك گوشي موبايل كوچك است كه در داخل آن آنتن و دستگاه گيرنده قرار دارد.
اين عضو هيئت مديره تامين تله‌ كام در گفت‌وگو با فارس خاطر نشان كرد: در دنيا ارائه اين وسيله در فناوري، عملي معمول و تجربه‌ شده است.
وي همچنين در خصوص قيمت احتمالي اين وسيله گفت: ابتدا بايد شبكه را برپا كنيم و پس از برقراري شبكه كساني كه مايل به دريافت صوت، خدمات مكالمه و اينترنت روي گوشي از اين اپراتور باشند، از گوشي مويابل استفاده خواهند كرد و مشتركاني كه مايل به استفاده از اينترنت همراه پرسرعت در هر حال و از طريق لپ تاپ باشند بايد از اين دانگل استفاده كنند. 

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید