۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

دانلود آهنگهایی از حسین کشتکار

وقتی دلم گرفته این آهنگا خیلی به دلم میشینه .
رفتی دلم شکستی 

رفتی دلم شکستی این دل شکسته بهتر            پوسیده رشته عشق از هم گسسته بهتر
من انتقام دل را هرگز نگیرم از تو             این رفته راه ناحق در خون نشسته بهتر
در بزم باده نوشان ای غافل از دل من             بستی دو چشم و گفتم میخانه بسته بهتر
چون لاله های خونین ریزد سرشکم امشب         برگور عشق دیرین گل دسته دسته بهتر
آیینه ایست گویا این چهره ی غمینم             تا راز دل ندانی در هم شکسته بهتر
فرسوده بند الفت با صد گره نیرزد            پیمان سست و بیجاای گل نبسته بهتر

دانلود کنید

منم سرگشته حیرانت ای دوست

دانلود کنید

منم سرگشته‌ي حيرانت اي دوست           کنم يک باره جان قربانت اي دوست
خلیل اسا ز  شـوق وصـل کـويت           دهم سر بر سـر پيمانت اي دوست
دلــي دارم در آتــش خـــانه کــــرده       ميـــان شعـــله هـــا کـاشانه کـرده
دلـــي دارم که از شــــوق وصـــالـت          وجـــودم را ز غـــم ويـــــرانه کــرده
مـــن آن آواره‌ي بشــکسـته حــالـم          زهجـــرانت بـــتـــــا رو  بـــــر زوالـم
منــم آن مـــرغ ســـرگــردان و تنهـا          پريشــان گشته شد يکبـــاره حـالم
سـحـر ســـر بـــرسـرسجاده کردم          دعــــايي بهــــر آن دلـداده کـــــردم
زحسرت ساغر چشمانم‌اي دوست           لبـــانت يکســـره از بــــاده کــــردم
دلا تــا کـــي اسيـــريـــاد يـــــــاري          ز هجــــر يــــار تـــا کــي داغـــداري
بگــو تـــاکــي ز شــوق روي ليـــلي         چـــو مجنـــون پـــريشــان روزگـاري
پـــريشـــانم پــريشـــان روزگــــــارم         مــن آن ســرگشته ي هجــر نگارم
کنــــون عمـــريست بـا اميد وصـلت           درون سينـــه آســـــايــش نــــدارم
ز هجـــرت روز و شـب فــريـــاد دارم            ز بيدادت دلـــي نـــــاشــــــاد دارم
درون کوهــســـار سيـنـه ي خــــود           هـــزاران کشـــته چـون فـرهاد دارم
چـــــرا اي نــــازنيــنم بـــي وفـــايي           دمـــا دم بــــا دل مـــن درجفــايـي
چــــرا آشـفــته کــــردي روزگــــــارم           عـــزيــزم دارد اين دل هـــم خدايي

 فراق

گذشتی و ولیکن بد گذشتی * * * * * به هر سالی به من چون صد گذشتی
زعمر و زندگی سیرم نمودی * * * * * ز بس درد و بلا از حد گذشتی
همه عالم یکی مویت نیرزد * * * * * تمام مشکِ چین بویت نیرزد
سهیل آفتاب و ماه تابان   * * * * * به یک نظاره‌ی رویت نیرزد
فلک دورم فکند از وصل جانان * * * * * به دوش من نهاد این بار هجران
من دل خسته و این بار سنگین * * * * * چه سان بار فراق آرم به پایان؟
مکن باور ز وصلت سیرم ای دوست * * * * *ویا از تو کمی دلگیرم ای دوست
ولیکن گردش و رفتار افلاک * * * * * نگردد جفت با تدبیرم ای دوست
بهار آمد به صحرا و در و دشت* * * * *جوانی هم بهاری بود و بگذشت
سر قبر جوانان لاله خیزد * * * * *دمی که مهوشان آیند به گلگشت

دانلود کنید

بیا

من از پیمانه لبریزم ، دلا مستی کجا جویم
من از شب ها گریزانم ، دلا ذکر خدا گویم
من از درد فراق یار سه شعله آن چنان سوزم
که تنها عاشقان دانند خبر از حال و از روزم
خبر از حال و از روزم
ز سوز دل چنان گریم ، شود ابر زمان حیران
ز سیل اشک چشمانم سپس در خود شود ویران
ز دل شرمنده ام اکنون عذابش دادم هر دم
بیابید مرهمی یاران که تا درمان کند دردم
و یا پیدا کنید او را که تا باز آورد جانم
که تنها او در این عالم بود درمان هر دردم
بود درمان هر دردم
کجایی ای مرا همدم ، کجایی مرهم دردم
من از عشق تو بیمارم ، بیا خاک رهت گردم
توی سامان ، توی درمان
توی وصل ، تو ای هجران
منم آشفته ی کویت ، بیا این قصه را پایان
منم آشفته ی کویت ، بیا این قصه را پایان

دانلود کنید 

متن آهنگها برگفته از: پی سی سافت

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید