۱۳۸۹ تیر ۳۱, پنجشنبه

"افزايش فروش سيم كارت"، پاسخ ايرانسل به رگولاتوري

 در حالي كه تنها چند روز از نامه رسمي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به ايرانسل مبني بر توقف واگذاري سيم كارت نگذشته بود، اين اپراتور در پاسخ به اين سازمان طي اطلاعيه اي خبر از افزايش مراكز عرضه سيم كارت هاي خود داد.

اخيراً سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در نامه‌اي رسمي به شركت ايرانسل – MTN خواستار توقف فروش سيم كارت‌هاي اين اپراتور شد.
در اين نامه كه چند روز پيش خطاب به مديرعامل اپراتور دوم نوشته شده، آمده است، با توجه به پر شدن سقف تعداد مشتركان اين اپراتور، ايرانسل بايد فروش سيم‌كارت‌هاي خود در بازار كشور را متوقف كند.
براساس اين گزارش، اپراتور دوم موظف است پس از دريافت اين ابلاغيه نسبت به توقف تبليغات و فروش سيم‌كارت‌هاي خود اقدام كند و در صورت تمكين نكردن اپراتور به ابلاغيه سازمان، براساس بندهاي جريمه‌اي در نظر گرفته شده در پروانه، رگولاتوري با اپراتور متخلف برخورد مي‌كند.
در اين نامه همچنين امده است: اپراتور ايرانسل – MTN در صورت درخواست افزايش تعداد مشتركانش مي‌تواند طرح توجيهي خود را به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارايه كند و نهايتا كميسيون تنظيم مقررات دراين‌باره تصميم‌گيري مي‌كند.
ايرانسل : فروش سيم كارت افزايش يافت
اما با فاصله كوتاهي از انتشار اين نامه ايرانسل در پاسخ به رگولاتوري از گسترش نقاط عرضه سيم كارت و كارت شارژ خود به فروشندگان و واحدهاي صنفي با بهاي توزيع عمده، به بيش از 120 نقطه در سراسر كشور خبر داد.
براساس اعلام روابط عمومي ايرانسل، اين شركت با هدف جلوگيري از سوء استفاده‌ و گران فروشي احتمالي كارت شارژ و سيم كارت هاي خود، اقدام به گسترش نقاط عرضه محصولات به واحدهاي صنفي و فروشندگان با بهاي توزيع عمده كرده است.
بر اين اساس مديران و متوليان كليه واحدهاي صنفي و فروشگاهي در سراسر كشور مي‌توانند با مراجعه به يكي از اين نقاط توزيع و فروش و با ارائه تصوير گواهي كسب خود و يا خريد حداقل 100عدد، نسبت به تهيه كارت شارژ و سيم كارت ايرانسل به ميزان مورد نياز و با بهاي توزيع عمده اقدام نمايند.
فهرست اين مراكز از طريق وبسايت رسمي ايرانسل و يا تماس با مركز تماس ايرانسل به شماره 700 براي تماس از خطوط ايرانسل و 09377000000 براي تماس از ساير خطوط قابل دريافت ميباشد.
در پايان اطلاعيه ايرانسل آمده در حال حاضر سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل به همراه 20 هزار ريال اعتبار اوليه با بهاي 50هزار ريال، سيم‌كارت پيام‌رسان با 10هزار ريال اعتبار اوليه با بهاي 40هزار ريال و سيم‌كارت دائمي ايرانسل با بهاي تخفيفي، يك ميليون و 200 هزار ريال عرضه مي‌شوند. همچنين بهاي فروش كارت‌هاي شارژ اين شركت به مصرف كنندگان نيز بر اساس اعتبار موجود در آن 10هزار، 20هزار، 50هزار، 100هزار و 200هزار ريال مي‌باشد.


بیشتر بدانید: دستور توقف واگذاري هاي ايرانسل صادر شد
با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید