۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

فتوشاپ آنلاین ... دیگه نصب نکنید ...

فتوشاپ معروف ترین و یکی از توانمندترین نرمافزارهای گرافیکی است که هرگونه جادوی گرافیکی را امکان پذیر ساخته است و ممکن است که شخصی این ابزار را احتیاج داشته باشد ولی به آن دسترسی نداشته باشد. در پاسخ به این نیاز اولین چیزی که به ذهن میرسد بردن این امکانات به وب است که بتوان آنرا همیشه در دسترس داشت.

www.pixlr.com/editor


یک محیط گرافیکی جذاب و مشابه نرمافزار فتوشاپ را برای کاربران فراهم آورده است تا بتوان در هر زمان نیازهای عمومی و امکانات پرکاربرد را در اختیار داشت. البته شاید فراهم کردن تمامی امکانات نرمافزار فتوشاپ به صورت تحت وب کار مشکلی باشد اما افراد نیازمند لمور سادهای هستند که با این سایت آن امور به راحتی تامین میشود . این وبسایت با استفاده از توانایی نرمافزار فلش طراحی شده و در کنار قابلیتها و ظاهر زیبای آن میتوان به کاربردی ساده و حجم کم آن اشاره کرد . حجم این فایل swf که به هنگام مراجعه به سایت به رایانه شما منتقل میشود حدود 100 کیلوبایت است بنابراین برای استفاده برای استفاده از آن به اینترنت پرسرعت نیازی نخواهد بود.

امــکانات و ابــزارها:
با انتخاب گزینه new محیط جدیدی برای کار فراهم فراهم میشود. گزینه open امکان بازکردن فایل محلی را در اختیار قرار می دهد. با این کار فایل تصویری به سرویس دهنده منتقل میشود. در انتها نیز پس از اعمال تغییرات میتوان فایل نهایی را در قالب JPG, PNG دریافت کرد.

بسیاری از ابزار فتوشاپ از جمله کمند .انتخاب جادویی وبلور سطل رنگ و .......... و همچنین امکانات لایه ها فیلترها و... در دسترس است.این سایت که به تازگی راهاندازی شده به مرور زمان امکانات خودرا افزایش داده و به سمت یک برنامه گرافیکی کامل آنلاین حرکت کند.

www.pixlr.com/editor
با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید