۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

هشت پای پیشگو و پیش بینی مسابقات جام جهانی

این هشت پای عجیب که "پل" نام دارد و در آکواریم شهر اوبرهاوزن آلمان زندگی می کند دو سال قبل و در طول بازیهای جام ملتهای اروپا در سال 2008 توانست نتایج 80 درصد از بازیهای تیم ملی آلمان را به درستی پیشگویی کند. 


در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی این موجود دریایی شگفت انگیز پیشگویی کرد که آلمان از سد انگلیس می گذرد و به یک چهارم نهایی می رسد. این نتیجه به دست آمد تا آلمان در مقابل آرژانتین قرار گیرد.

بار دیگر "پل" لب به سخن گشوده است و نتیجه بازی آلمان و آرژانتین در یک چهارم نهایی را پیشگویی کرد. برطبق پیشگویی جدید این هشت پا ژرمنها از سد شاگردان مارادونا می گذرند و به نیمه نهایی راه می یابند. که این اتفاق نیز عملی شد و آلمان با نتیجه 4 بر 0 از سد آرژانتین گذشت . راساس گزارش آسوشیتدپرس، این هشت پا پیشگویی خود را به این روش نشان می دهد: دو جعبه که روی آنها پرچم هریک تیمها قرار داده می شود و داخل جعبه ها غذا گذاشته می شود. هر جعبه ای که "پل" با دستهای خود زودتر در آن را باز و شروع به خوردن غذا کند برنده خواهد بود.

سخنگوی رسمی آکواریم شهر اوبرهاوزن آلمان ساعاتی قبل رسما اعلام کرد که  سه شنبه هشت پای معروف نتیجه دیدار آلمان و اسپانیا را با حذف ژرمنها پیشگویی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز برخی سایت‌ها خبر پیشگویی روز گذشته «پل» را که بسیاری از رسانه‌های اینترنتی از جمله روزنامه گاردین منتشر کرده بودند جعلی خواندند.
 
کنون به نظر می‌رسد که پیشگویی فتوشاپی جعلی روز گذشته امروز به حقیقت پیوسته است و این بار «دنیل فی» سخنگوی رسمی آکواریم «زندگی دریایی» شهر اوبرهاوزن آلمان رسما اعلام کرد که این هشت پا پیشگویی خود را انجام داده و پیروزی اسپانیا را در نیمه نهایی در برابر آلمان اعلام کرده است.
این گزارش که در بسیاری از سایت‌های خبری معتبر از جمله اسکای نیوز، آسوشیتدپرس، خبرگزاری فرانسه و واشنگتن پست همراه با فیلم مراسم آمده است نشان می‌دهد که ژرمن‌ها در دیدار چهارشنبه شب با اسپانیا از مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2010 از اسپانیایی‌ها شکست می‌خورند.
پل در این مراسم ابتدا به طرف محفظه شیشه‌ای دارای پرچم اسپانیا رفت، سپس دچار تردید شد و به طرف جعبه منقش به پرچم آلمان بازگشت، اما بلافاصله تغییر عقیده داد و در جعبه اسپانیا را باز کرد.
حالا ببینیم امشب کی میبره.

منابع : خبرگزاری تابناک 
خبر آنلاین
با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید