۱۳۸۹ تیر ۱۳, یکشنبه

دانلود سریال سفری دیگر به فارسی El Cuerpo del Deseo - Second Chance



http://www.iranimg.com/images/90558088274290773997.jpg
مشخصات سریال:
نام فارسی: سفری دیگر | راهی دیگر | شانس دیگر | شانس دوم | شانس دوباره
نام انگلیسی: Second Chance | El cuerpo del deseo
ژانر: درام | عاشقانه
تعداد قسمت: ۱۵۷
سال تولید: ۲۰۰۵
شبکه پخش کننده: telenovela | AIT | TV Markíza | NTV | POP TV | Acasa TV | FOX TV
زبان: اسپانیایی
زیر نویس: ندارد



بازیگران:
Andrés García
Mario Cimarro
Lorena Rojas
Martín Karpan
Vanessa Villela
Anna Silvetti
Erick Elias
Pablo Azar
خلاصه داستان:
 داستان مربوط می شود به زمانی که مردی 70 ساله عاشق دختری جاه طلب و حسابگر می شود که هم سن دخترش است. خب این پیشامد به قدری برای مرد خوش یُمنِ است که سبب سکته ناگهانی او می شود.
این سریال با لوگوی سریال های تلویزیونی مکزیکی تحت نام آندرس گارسیا و به بازیگری بازیگر محبوب نقش مرد، ماریو سیمارو و بازیگر نقش زن، لورنا روجاس و مارتن کارپان، پخش می شود.
قسمت اول سریال با صحنه بیدار شدن "دون پدرو جوز دوناسو" از کابوس تکراری شبانه اش، آغاز می شود. کابوسی که همیشه در آن یک رعیت (کارگر روستایی) جوان (به نام سالوادور) که در مزرعه اش سخت کار می کند، حضور دارد.
سرپیشخدمت او (والتر)، از خواب بیدارش می کند تا به او یادآوری کند امروز روز عروسی او با منشی سابقش (ایزابل آریو) است. مشاور معنوی او (گایتانا)، سراسیمه وارد اتاق رختکن او می شود تا به او هشدار دهد مراسم عروسی را کنسل کند زیرا از نظر گایتانا، او در حال عروسی و پیوند با یک ابلیس کینه توز (مار سمی) است. پدرو نظر گایتانا را رد می کند، با او تسویه حساب می کند و رابطه اش را با این فرد روحانی قطع می کند.
آنجلا، تنها دختر او که از نظر بقیه دختری ناآرام، تندخو، نافرمان و واقعا زیبا بود (درست مانند مادرش- کاتالینا)، سعی می کرد از اروپا به سرعت خود را به خانه برساند و پدرش، دون پدرو، را متقاعد کند که با این سوء استفاده گر، ازدواج نکند. پدرو طی نامه ای به آنجلا، به او اطلاع داد که قصد دارد تنهاییِ سال های پیریش را با این ازدواج پر کند. به نظر او ایزابل سر دفتری بااستعداد و جوان، بسیار صمیمی، صادق و از خود گذشته بود که چیزی جز حمایت معنوی دون پدرو را نمی خواست. (حقه بازی کامل)
زمانی که آنجلا رسید، عروسی سر گرفته بود، آنها را در ضیافت عروسی دید. هنگامی که پدرش آنجلا را به ایزابل معرفی می کرد، در واقع اعلام یک جنگ سرسختانه بین آنها بود. آنجلا معتقد بود ایزابل هیچوقت نمی تواند جای مادر او را بگیرد. فکر می کرد بخاطر اینکه دختر ریاکار و چاپلوسی است، هرگز نمی تواند مادر خوانده او باشد.
در ضیافت و میهمانی، بعضی از همکاران ایرابل، به سرپرستی لیبوریو در مورد زیبابی بیش از حد او و دغلکاری بیش از حد او صحبت می کردند. راجع به اینکه ازدواجش با یک مرد پیر فقط به خاطر پول بوده است. آندریاس همدست مرموز ایزابل، خشمگین می شود و آنها را به خاطر بدگویی هایی که می کنند، حسابی سرزنش می کند. آندریاس مدیر کل گروه تولیدی و دستیار شخصی (دست راست) دون پدرو است.
باشدت گرفتن مشاجره بین آنجلا و پدرو، او تمام رابطه هایش را با پدرش قطع کرد و به او می گوید که "فراموش کند که دختری داشته است" و از پله ها پایین آمد. پدرو که نمی توانست تحمل کند دخترش او را ترک می کند، دنبالش می دود، صدایش می کند و در این حین، دچار حمله قلبی شده و حالش بد می شود....می گوید متاسفم...و به زمین می افتد. به سرعت با یک آمبولانس به بیمارستان منتقل می شود، جایی که دو روز بعد بهبود می یابد...
در مدتی که در بیمارستان بود، همسر جدیدش با عشقش که درست مانند خود او گستاخ بود، در کارخانه، بی پروا و لگام گسیخته مشغول رابطه می شود. روی میزی که در اتاق مدیرکل به عنوان تختخواب از آن استفاده می شد. عجب ماه عسلی برای شوهر و رئیسی که دوران نقاهت خود را در بیمارستان سپری می کند.
نمایش تلویزیونی موجب تحسین تماشاگران خواهد شد زیرا سریال بسیار جدیدی است و کمتر از دو سال از تولیدش می گذرد. یک سریال 155 قسمتی است. می توانید چهره های معروفی همچون آنا سیلوتی، ای کی ای آبگیل، زن خانه دار (مستخدمه)، را در این سریال ببینید. او نقش مادر خوانده ربکا و مارتین را در سریال تلویزیونی "ربکا" و مادر آنتونیو رُدُلفُ در سریال "زن زندگی من" را بازی کرده است.............

لینک های دانلود:

برای دریافت لینک های دانلود فایل زیر را دانلود کنید.

download

لینک های کمکی
filefactory
or
mediafire
or
hotfile
or
2shared

لینک دانلود مستقیم از فورشیرد


http://assets.acasatv.ro/assets/acasatv/2009/04/23/image_galleries/251/mario_lorena_cuerpo600.jpg

Download MediaFire Link :
=======================
Episode 01
Episode 02
Episode 03
Episode 04
Episode 05
Episode 06
Episode 07
Episode 08
Episode 09
Episode 10
Episode 11
Episode 12
Episode 13
Episode 14
Episode 15
Episode 16
Episode 17
Episode 18

Download 4shared Link :
=======================
Episode 19
Episode 20
Episode 21
Episode 22
Episode 23
Episode 24
Episode 25
Episode 26
Episode 27
Episode 28
Episode 29
Episode 30
Episode 31
Episode 32
Episode 33
Episode 34
Episode 35
Episode 36
Episode 37
Episode 38
Episode 39
Episode 40
Episode 41
Episode 42
Episode 43
Episode 44
Episode 45
Episode 46
Episode 47
Episode 48
Episode 49
Episode 50
Episode 51
Episode 52
Episode 53Episode 54
Episode 55
Episode 56
Episode 57
Episode 58
Episode 59
Episode 60
Episode 61
Episode 62
Episode 63
Episode 64
Episode 65
Episode 66
Episode 67
Episode 68
Episode 69
Episode 70
Episode 71
Episode 72




با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید