۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

با افزونه بومرنگ نامه های خود را در آینده ارسال نمایید!!!

آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که چه خوب میشد میتوانستم نامه ای را در روز خاصی در آینده ارسال کنم.
مثلا فرض کنید قصد دارید به دوستی تبریک روز تولد بگویید و ایمیلی را چند روز بعد برای تبریک به دوست خود ارسال کنید ، خوب قطعا باید منتظر بمانید تا در همان زمان خاص ایمیل خود را ارسال کنید . علاوه بر اینکه ممکن است در آن زمان خاص دسترسی به اینترنت نداشته باشید حتی ممکن است  ارسال ایمیل را فراموش کنید .
حالا در نظر بگیرید این امکان وجود داشته باشه که ایمیلی را هم اکنون ارسال کنید اما تعیین کنید که مثلا یک هفته‌ی بعد ودقیقا راس ساعت 10:45 دقیقه به دست گیرنده ایمیل برسد …
جالب است نه ؟
بومرنگ یک افزونه بتا و جدید برای فایرفاکس و کروم است که در جیمیل این امکان را میدهد که در زمان‌های تعیین شده ایمیل ارسال نمایید.



کافی است برای دریافت این افزونه به اینجا رفته و درخواست نمایید. ظرف مدت 24 یا 48 ساعت از طرف بومرنگ ای میلی به شما خواهد رسید که یک کد در ای میل وجود دارد، کافی است کد دریافتی را در مکان خاص خودش در سایت بومرنگ وارد نموده تا صفحه دریافت افزونه برای شما باز گردد.
در این صفحه دو لینک موجود است که لینک اول مخصوص مرورگر گوگل کروم و لینک دوم مخصوص فایرفاکس است.
بعد از دانلود یک دکمه به صفحه ارسال ای میل شما افزوده خواهد شد که زمانهای از پیش تعیین شده در آن وجود دارد و البته یک قسمت هم برای اختصاص دادن روز و ساعت خاص برای کاربر در نظر گرفته شده است.
به نظر من این افزونه بسیار کارآمد و لازم است بخصوص در مواقعی که نیاز به برنامه ریزی برای ارسال ای میل داریم.
صفحه درخواست افزونه

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید