۱۳۸۹ شهریور ۸, دوشنبه

مشكل ارسال پيامك با تلفن ثابت برطرف مي شود؟


مدير عامل شركت مخابرات گفت: مشكلات فني پروژه ارسال پيامك با تلفن ثابت مربوط به ارتباط بين مراكزي و ارتباط ثابت به سيار و بالعكس بود كه اين مشكلات در حال مرتفع شدن است و اميدواريم به زودي آماده شود.
صابر فيضي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص امكان ارسال پيامك از تلفن ثابت به همراه و بالعكس، اظهار داشت: مشكلات فني اين پروژه در حال حل است و اميدواريم به زودي آماده شود.
وي توضيح داد:‌ تجهيزاتي كه تست كرديم بايد جواب مي‌داد تا همه بتوانند از آن استفاده كنند؛ اما در مرحله تست تجهيزات دچار مشكل شد كه كارشناسان ما مشغول برطرف كردن اين مشكل هستند كه در حال رفع شدن است.
فيضي با اشاره اينكه اين مشكلات مربوط به ارتباط بين مراكزي و ارتباط ثابت به سيار و بالعكس بود، افزود: براي كار فني نمي‌شود زمان تعيين كرد، اما مشكل فعلي در حال حل شدن است.


به گزارش فارس، سرويس پيامك تلفن ثابت در اسفندماه 87، با هياهوي بسيار در مركز مخابراتي وليعصر تهران افتتاح شد و با تجربه موفق استقبال كاربران تلفن همراه از پيامك و درآمدزايي اين سرويس براي اپراتورها از طرفي و تعرفه پايين سرويس پيامك تلفن ثابت از سوي ديگر اميد مي‌رفت اين سرويس از استقبال خوبي نزد مردم برخوردار شود.
در گام اول، قيمت پايين پيامك تلفن ثابت به مزاج بسياري از علاقه‌مندان به سرويس پيامك خوش آمد اما با توضيح بيشتر در مورد اين سرويس، مردم متوجه شدند كه براي استفاده از اين سرويس نياز به تهيه گوشي هاي مخصوص با قابليت پشتيباني از سرويس پيامك تلفن ثابت دارند و استفاده از اين سرويس به آساني ميسر نيست.
عليرغم تمام راه‌كارهاي انديشيده شده از جمله اختصاص وام به توليدكنندگان گوشي تلفن و طراحي نرم‌افزار رايانه‌اي ارسال پيامك از تلفن ثابت، مسئولان شركت مخابرات از ابتداي امر بر اين باور بودند كه عمده طرح تجاري پيامك تلفن ثابت بر پايه مبادله پيامك بين شبكه هاي تلفن‌همراه به تلفن ثابت استوار است و بر همين اساس مذاكره با اپراتورهاي تلفن همراه آغاز شد.
عليرغم تمام تلاش‌ها تاكنون امكان ارتباط پيامكي از تلفن ثابت به همراه و بالعكس ميسر نشده، در اين بين در حالي صحبت از مشكلات فني مي‌شود كه گاه‌گاهي برخي اظهار نظرها در خصوص مسائل امنيتي شاعبه مشكلات امنيتي اين سرويس را ايجاد مي‌كند.

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید