۱۳۸۹ شهریور ۳, چهارشنبه

«كپي برابر اصل» كيارستمي فيلم محبوب تماشاگران «ملبورن» شد

فيلم «كپي برابر اصل» ساخته «عباس كيارستمي» به‌عنوان يكي از آثار محبوب جشنواره‌ فيلم «ملبورن» از نگاه مخاطبان انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برگزار‌كنندگان جشنواره‌ فيلم «ملبورن» با نظرسنجي از تماشاگران حاضر در اين رويداد سينمايي اقدام به انتخاب فيلم‌هاي محبوب شهروندان استراليايي كردند.
فيلم «كپي برابر اصل» كه در بخش رقابتي اين رويداد سينمايي حضور داشت، در اين نظرسنجي به‌عنوان سومين فيلم مورد علاقه‌ تماشاگران اين جشنواره‌ انتخاب شد.
اين فيلم كه به‌تازگي به بخش رقابتي چهل‌وهشتمين جشنواره‌ فيلم نيويورك راه يافته است، امسال در جشنواره‌ كن نامزد نخل طلا بود كه جايزه بهترين بازيگر زن را براي «ژوليت بينوش» به‌همراه آورد.
«كپي برابر اصل » اولين اثر كيارستمي است كه در خارج از ايران و در توسكاني ايتاليا فيلم‌برداري شده و داستان آن درباره نويسنده‌اي است كه كتابش برنده جايزه بهترين ترجمه سال شده است. او براي انجام مصاحبه مطبوعاتي به فلورانس آمده و عنوان مي‌كند ايده كتابش را در فلورانس به دست آورده است. در اين سفر او با زني كه صاحب يك گالري آنتيك است، آشنا مي‌شود و بحث‌هاي متعددي درباره اصل‌بودن و كپي‌بودن اشياي عتيقه ميان آن‌ها انجام مي‌شود...
اين فيلم براي نمايش در كشورهاي آمريكا، فرانسه نيوزلند، استراليا، آرژانتين، پاراگوئه، اروگوئه، شيلي،هنگ‌كنگ، بلژيك و سوئيس به كمپاني‌هاي توزيع و پخش فروخته شده است.
به گزارش هاليوود ريپورتر، فيلم كمدي «پسر» از نيوزلند ساخته‌ «تايكا وايتي» در اين نظرسنجي در رتبه‌ اول محبوب‌ترين فيلم جشنواره‌ «ملبورن» قرار گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید