۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

اینتل شرکت مک آفی را خرید


اینتل به منظور بالا بردن سطح امنیت محصولات خود و مقابله با تهدیدات بدافزاری، شرکت امنیتی مک آفی را با پرداخت 7/7 میلیارد دلار خریداری کرد. 
پل اوتلینی (Paul Otellini) مدیر عامل اینتل با بیان اینکه این معامله، بزرگترین قرارداد این شرکت در تاریخ 42 ساله آن است، خاطرنشان کرد که خرید مک آفی باعث خواهد شد راهکارهای مقابله با تهدیدات روبه رشد ویروس­ها و حملات هک بهینه گردد.
 آقای اوتلینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مک آفی بهترین تولیدکننده نرم­ افزار محافظت در برابر ویروس­هاست، اظهار داشت: مک آفی به ما کمک خواهد کرد تا شیوه ­های مقابله با تهدیدات امنیتی موجود در رایانه­ ها، تلفن­های همراه و دستگاه­ های خودپرداز یکپارچه گردد.
دیوید دیوالت (Dave DeWalt) مدیر عامل مک آفی نیز خرید شرکت متبوع خود توسط اینتل را خبری مهم برای مک آفی و اینتل دانست و گفت که این موضوع، خبری بزرگتر و مهم­تر برای مشتری­های ترکیب­ شده ماست، و بر صنعت امنیت و آینده اینترنت تاثیرگذار خواهد بود.
اینتل در سال 1999 شرکت Level One Communications را با پرداخت 2/2 میلیارد دلار خریداری کرد. پس از آن، خرید مک آفی توسط اینتل بزرگترین خرید این شرکت به ­شمار می­رود.
قطعی شدن این قرارداد مستلزم تایید سهامداران مک آفی و سازمان­های مربوطه در آمریکاست. 
منبع

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید