۱۳۸۹ شهریور ۸, دوشنبه

هتل «زيرآبي» جاذبه گردشگري مالديو

هتل گرانقيمت «زيرآبي» مالديو، گردشگران را به اين كشور زيبا مي‌كشاند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با گذشت پنج سال از راه‌اندازي يك هتل «زيرآبي» در سواحل كشور زيباي مالديو در اقيانوس هند،‌ كارشناسان اين هتل را يكي از عوامل رشد چشمگير صنعت گردشگري اين كشور مي‌دانند. 

 
به گزارش تلگراف، هزينه هر روز اقامت در هر يك از سوئيت‌هاي هتل زيرآبي مالديو كه از آنها به عنوان «ويلاي دولوكس آبي سلطنتي» نام برده مي‌شود، 1156 پوند است، اين درحالي است كه تا به حال هيچ يك از مسافران اين هتل كمتر از دو هفته در سوئيت‌هاي گرانقيمت هتل زيرآبي اقامت نكرده‌اند.
هتل زيرآبي مالديو گنبدي شكل بوده و مسافران آن همچنين مي‌توانند در رستوراني در اعماق اقيانوس كه گنجايش 12 نفر را دارد، غذاهاي دريايي ميل كنند.
در سپتامبر 2009 نيز رييس‌جمهور مالديو از طرح جديد دولت اين كشور براي وضع گونه‌ي جديدي از ماليات تحت عنوان «ماليات سبز» خبر داد كه در راستاي آن، مبالغي تحت عنوان ماليات سبز از گردشگران اين كشور گرفته مي‌شود و از آن براي حفاظت از حيات وحش و طبيعت اين كشور، پاك‌سازي سواحل و جلوگيري از پيامدهاي تغييرات شديد آب‌وهوايي استفاده خواهد شد.
كشور كوچك مالديو در اقيانوس هند كه از چند جزيره تشكيل شده، مالك يكي از زيباترين سواحل دنياست و سالانه هزاران گردشگر را جذب مي‌كند. اين كشور فقط 350هزار نفر جمعيت دارد و بخش اعظم نيروي كار آن در صنعت گردشگري يا صنايع مرتبط با آن فعال‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید