۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

خانه شیشه ای

آرشيتکت مقيم لوس آنجلس استيو هرمان که مهارتي بالا در طراحي مدرن دارد آخرين پروژه خودش را با نام غرفه شيشه اي در مونته کيتوي لوس انجلس در حدود 4 ماه پيش به پايان رسانده و در معرض ديد عموم قرار داده است.
خانه اي که در زميني به مساحت4,229.1متر (13875 فوت) با 5 اتاق و يک آشپزخانه بزرگ و جادار و 5 سرويس بهداشتي کامل و يک حمام ساخته شده است.
آقاي هرمان ميگويد اين خانه بزرگترين طراحي من در طول 20 سال کار مداوم است پس ميتوانم بگويم اين خانه يک اثر هنري ساخته شده توسط من است.
من اين خانه را در باتدا براي سکونت خودم در نظر گرفته بودم ولي در طول 6 سال طراحي نظرم تغيير کرد.
قيمت اين خانه 35 ميليون دلار در نظر گرفته شده است.

رسم وفا:  اگر کپی کردی رویای سیب یادت نره


هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید