۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

دبير جشنواره‌ي آش: اين جشنواره به‌صورت تخصصي در زنجان برگزار مي‌شود

دبير جشنواره‌ي آش گفت: امسال اين جشنواره به‌صورت تخصصي و در چهار بخش که طراحي آن انجام شده است، در «ائل داغي» زنجان برگزار مي‌شود.
مهرداد ميرشاه‌رضا در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در زنجان، با بيان اين‌که براي برگزاري اين جشنواره، 120 غرفه با فضايي حدود 30هزار مترمربع در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: يکي از مواردي که در برگزاري اين جشنواره بر آن تأکيد شد، طراحي آرم تخصصي بود که براي شناسنامه‌دار کردن جشنواره انجام شد.
مجري برگزاري جشنواره‌ي آش ادامه داد: درباره‌ي زيرساخت‌هاي منطقه، يک‌سري مشکلات وجود دارد. به‌عنوان مثال، درباره‌ي راه‌هاي دسترسي به اين منطقه به همکاري راه و ترابري نياز داريم تا بتوانيم مسيرهاي ديگري را براي اين محل در نظر بگيريم. البته پيشنهادهاي لازم در اين زمينه ارائه شده است.
او ترافيک را جزو مشکلات اساسي منطقه‌ي ائل داغي دانست و بيان کرد: معمولاً در زمان برگزاري اين جشنواره، راهنمايي و رانندگي براي حل مشکل ترافيک، راه‌هاي دسترسي به اين منطقه را مسدود مي‌کند؛ اما اين کار، جشنواره را فلج مي‌کند. به همين دليل، بايد تدابير جدي‌تري در اين زمينه انديشيده شود.
ميرشاه‌رضا به تعبيه‌ي سه راه خروجي براي اين محور اشاره کرد و افزود: در محل سينماي روباز، برنامه‌هايي از جمله مسابقه‌هاي مختلف، برگزاري مراسم موسيقي محلي و آيين‌هاي فراموش‌شده‌ي استان‌ها اجرا مي‌شود. با توجه به برنامه‌ريزي انجام‌شده، اميدواريم ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري گردشگري افزايش يابد و زمينه براي جذب گردشگر فراهم شود.

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید