۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

دانلود نرم افزار مبدل حرفه اي و قدرتمند چند منظوره Tipard Total Media Converter 4.2.12




امروزه به دليل استفاده هاي بسيار زياد از انواع فرمتهاي  صوتي و تصويري داشتن يک نرم افزار Converter قوي بسيار ضروري مي باشد زيرا فرمتهاي صوتي و تصويري در انواع مختلف مي باشند و داراي کاربردهاي فراواني هستند. به عنوان مثال اکثر فرمتهاي تصويري نظير VCD و DVD که غالبآ به صورت فيلم هستند داراي حجم بسيار بالايي مي باشند که موجب پر شدن حجم عظيمي از فضاي هارد سيستم مي گردد از همين رو بهتر است آنها را قبل از کپي در هارد با يک نرم افزار مبدل مناسب به فرمتي کم حجم تر تبديل کنيم و سپس آنها را در هارد رايانه خود ذخيره نماييم. امروز نرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که مبدلي بسيار قدرتمند و چند منظوره در عرصه تبديل فايلهاي مالتي مديا به يکديگر ميباشد.
نرم افزار Total Media Converter محصول شرکت معروف Tipard ميباشد که در زمينه ساخت نرم افزار هاي مبدل از محبوبيت بسيار زيادي در ميان افراد برخوردار است. اين نرم افزار از جمله نرم افزارهاي مبدل است که داراي چندين قابليت متفاوت ميباشد. در واقع داشتن امکانات بسيار زياد به نسبت حجم کم آنرا تبديل به مبدلي پرطرفدار کرده است. زيرا شما با کمک اين نرم افزار به راحتي ميتوانيد تمامي فرمتهاي صوتي و تصويري را به يکديگر تبديل کنيد. در نسخه جديد اين نرم افزار تمامي فرمتهاي مالتي مديا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل ديگري نرود. البته همانطور که گفته شد اين نرم افزار تنها يک مبدل فايلهاي صوتي و تصويري نيست بلکه در آن امکاناتي از قبيل برش قسمتهاي دلخواه از فيلم يا موزيک مورد نظر قرار دارد که ميتوانيد با کمک اين ابزار قسمتهاي دلخواه از فيلم يا موزيک هاي مورد نظرتان را برش دهيد. همچنين با کمک قسمت ديگر اين نرم افزار ميتوانيد دو يا چند فايل ويديويي يا موزيک را به يکديگر اتصال دهيد و سپس با مشخص نمودن فرمت مورد نظر اقدام به ذخيره سازي آن نماييد. علاوه بر اين ميتوانيد از افکتهاي مختلفي که اين نرم افزار در اختيار شما قرار مي دهد براي اضافه کردن به قسمتهاي مختلف فيلم مورد نظر خود استفاده نماييد. از ديگر امکانات اين نرم افزار بسيار خوب ميتوان به امکان تبديل فيلم هاي حجيم دي وي دي به فرمت هاي کم حجم ويديويي نظير MKV ، DivX و ... اشاره نمود که همراه با انجام عمليات تبديل ميتوانيد زير نويس فيلم را به آن اضافه کنيد. همچنين با کمک قابليت ديگر نرم افزار ميتوانيد کلمه يا جمله ي خاصي را قبل از عمليات تبديل در قسمتي که نرم افزار همراه با ابزارهاي نگارشي در اختيار شما قرار مي دهد را بنويسيد تا پس از پايان عمليات تبديل بر روي قسمت مورد نظر از فيلم حک شود. اين نرم افزار را ميتوان جز بهترين نرم افزارهاي تبديل کننده دانست و قطعآ داراي امکانات و قابليتهاي بسيار زياد ديگري ميباشد که توضيح آنها در اينجا امکانپذير نبوده و شما در صورت کار با آن به راحتي مي توانيد متوجه امکانات فوق العاده آن شويد زيرا نرم افزار از محيط بسيار ساده اي برخوردار است.
دانلود نرم افزار و مشاهده تمام فرمتهاي پشتيباني شونده در ادامه مطلب

Support Input File Formats:
Support all commercial DVD (including DVD with the restriction of CSS, Region, RCE, Sony ARccOS)
Video:
MPG, MPEG, MPEG 2, VOB, DAT, MP4, M4V, TS, RM, RMVB, WMV, ASF, MKV, AVI, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MPV, MOD, TOD, QT, MOV, DV, DIF, MJPG, MJPEG
Audio:
MP3, MP2, AAC, AC3, WAV, WMA, M4A, RM, RAM, OGG, AU, AIF, AIFF, APE, FLAC, NUT
HD Video:
HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD WMV, QuickTime HD MOV, HD H.264, HD RM

Support Output File Formats:
Video:
MPEG-4, H.264/MPEG-4 AVC, MOV, M4V, AVI, DivX, XviD, ASF, WMV, MPEG-1, MPEG-2, 3GP, 3GPP, MKV, FLV, SWF, VOB, DV, Super VCD(NTSC, PAL, SECAM), VCD(NTSC, PAL, SECAM) , DVD(NTSC, PAL, SECAM)
Audio:
AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, MP3, M4V, MP2, OGG, WAV, WMA
HD Video:
HD H.264, HD AVI, HD MPG, HD TS, HD WMV, HD MPEG 4, HD MOV, HD ASF
Image:
JPEG, GIF, BMP

Support Devices:
iPod, iPod Touch, iPod Touch 2, iPod Nano, iPod Nano 4, iPod Classic
iPhone, iPhone 3G, Apple TV
PSP, PS3
Wii, Zune, Zune 2, Xbox, Xbox 360
Google Phone, Sony Walkman, Archos, Creative Zen, iRiver, BlackBerry, BlackBerry Storm, BlackBerry Bold, Palm Pre, Motorala, LG, Sony Ericsson, Mobile Phone, etc.

برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- امکان تبديل فرمت تمام فايلهاي ويديويي به يکديگر.
- امکان تبديل فرمت تمام فايلهاي صوتي به يکديگر.
- امکان تبديل فايل هاي ويديويي به فايلهاي صوتي و بلعکس.
- داشتن کيفيت مناسب فايل تبديل شده نسبت به فايل اورجينال.
- قابليت چسباندن چند فايل ويديوي و موزيک به يکديگر.
- قابليت اضافه کردن افکتهاي زيبا و متنوع به فيلم.
- قابليت برش قسمتهاي دلخواه از فيلم و موزيک.
- پشتيباني از فرمتهاي قابل اجرا در گوشيهاي موبايل.
- داشتن سرعت مناسب در هنگام انجام عمليات تبديل.
- قابليت نمايش فايل هاي ويديويي در محيط نرم افزار.
- امکان ايجاد تغييرات دلخواه در فرمتهاي مورد نظر.
- امکان تبديل فرمت فايلها به صورت تک تک و کلي.
- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
- نمايش مشخصات کامل فرمت فايلها.
- نمايش مقدار تبديل شده با درصد.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ..

* دانلود نرم افزار با حجم 7.2 مگا بایت   - Download Link
* دانلود کرک  با حجم 236 کیلو بایت     - Download Link
* دانلود آموزش کرک  با حجم 109 بایت - Download Link

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید