۱۳۸۹ فروردین ۸, یکشنبه

پنج افزونه برتر گوگل کروم

گوگل کروم هر روز در حال رشد است و پشتیبانی از افزونه های مختلف در گوگل کروم بدون شک یکی از دلایل اصلی رشد باور نکردنی این مرورگر است، هر چند در مقایسه با دیگر مرورگر ها، از جمله فایرفاکس و اپل سافاری و حتی اپرا از نظر ویژگی هایش کمبود دارد، اما محیط زیبا و کاربر پسند آن باعث تفاوت آن با دیگر مرورگر ها شده است. 
 
در این مطلب به معرفی افزونه های برتر گوگل کروم می پردازیم که توسط سایت مجله PC World معرفی شده اند، اگر از کاربران این مرورگر می باشید توصیه می کنم حتما آنها را امتحان کنید.
ناگفته نماند که مطلب اصلی ده افزونه  را معرفی کرده بود ولی باتوجه به نیاز این افزونه ها را ترجیح دادم چون مثلا فکر نکنم افزونه ترجمه انگلیسی به ژاپنی بدرد فارسی زبانها بخورد.

RSS Subscription Extension: یک آیکون کوچک آر اس اس به انتهای نوار آدرس مرورگر شما اضافه می کند تا بتوانید مشترک فید آن صفحه (وب سایت یا وبلاگ بشوید) 

IE Tab: همه وب سایت ها با مرورگر گوگل کروم به خوبی نمایش داده نمی شوند، برای بعضی از وب سایت ها نیاز دارید حتما با مرورگر آی ای کار کنید، این افزونه وب سایت شما را در مرورگر گوگل کروم باز می کند و همانطور نمایش می دهد که در آی ای نشان داده خواهد شد. 

Bit.ly: وقتی روی یک صفحه هستید و روی دکمه این افزونه در مرورگر گوگل کروم تان کلیک می کنید، پنجره ظاهر می شود که نشان دهنده آدرس کوتاه شده همان صفحه هست که روی آن هستید.

Google Weather: با یک کلیک آب و هوای چهار روز آینده محل (موقعیت) از پیش تعریف شده را ببینید، می توانید روی لینک آن کلیک کنید تا اطلاعات بیشتر را در مرورگر خود مشاهده کنید.
منبع : PC World

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید