۱۳۸۹ فروردین ۳, سه‌شنبه

وکالت یا بازی با لگو؟؟

وقتی که بچه هستیم ازمون میپرسن وقتی بزرگ شدی میخوای چیکاره بشی؟ هر بچه ای هم با توجه به نظراتی که شنیده یک شغلی رو عنوان میکنه ولی وقتی بزرگ باشی و وکیل مشهوری هم باشی بعد به یکباره شغل وکالت رو ترک کنی و مشغول ساختن اشکال مختلف با لگو بشی اونوقت چه اتفاقی میفته؟
به نظر من اگر تو ایران باشی همه بهت میخندن و مسخره ات میکنن ولی خارج از ایران این مسئله فرق میکنه و آقای وکیل از این تغییر شغل درآمد زایی هم میکنه مثل  « ناتان ساوایا» ۳۶ ساله ، وکیلی که در سال ۲۰۰۱ به ناگاه ازکارش دست کشید و ترجیح داد که به عشق دوران کودکی‌اش بپردازد، یعنی ساختن اشکال مختلف با لگوهای رنگی!. قبول ندارید به ادامه مطلب توجه کنید.


کارهایی که ناتان الان با لگو می‌کند، آنقدر زیبا هستند، که هر یک از آنها را ده هزار دلار می‌خرند!

کارهای ناتان در گالری‌هایی در سراسر دنیا به نمایش درآمده‌اند و خریداران کارهای هنری، مشتری‌شان هستند. در هر یک از مجسمه‌های او که با لگو ساخته شده‌اند، از ۱۵۰ هزار لگو استفاده شده است.


یک مجموعه از کارهای زیبای او نشاندهنده احساسات آدمی هستند و نمایانگر تولد، مرگ و استحاله انسان هستند. او روزانه ۸ تا ۱۲ ساعت را صرف لگوسازی می‌کند و گاهی وقتی مشغول ساختن یک مجسمه است، ساعات کار او به ۱۸ می‌رسد.
او برای ساختن اشکال ساخته شده با لگو، نخست آنها را روی یک کاغذ طراحی مخصوص می‌کشد و بعد مشغول ساختن آنها می‌شود.


هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید