۱۳۸۸ اسفند ۱۱, سه‌شنبه

از این به بعد با گوگل به پیک نیک خواهید رفت.

امروزه بیش از هر روز دیگری  کاربران اینترنت اتفاقات و داستان‌های روزانه خود را توسط عکس‌ها به اشتراک می‌گذارند، مدتی قبل شما مجبور بودید عکس‌ها و تصاویری ار که می‌خواهید به اشتراک بگذارید روی کامپیوتر شخصی خود و توسط نرم‌افزارهای ویرایش عکس، ویرایش کنید. امروز ما مفتخریم که یکی از اولین سرویس‌های ویرایش عکس آنلاین به نام Picnik را در اختیار گرفته‌ایم. شما با استفاده از پیک‌نیک می‌توانید عکس‌ها را ببرید، قرمزی چشم‌ها را برطرف کنید و افکت‌‌های مختلف را روی عکس‌های خود قرار دهید و همه این‌ها در مرورگر شما انجام خواهد شد.


این‌ها جملاتی هستند که وبلاگ گوگل در مورد در اختیار گرفتن Picnik توسط خود بیان کرده است، گوگل که این روزها به شدت در حال گسترش سرویس‌های اجتماعی خود است به چنین سرویس‌هایی احتیاج فراوانی دارد، سرویس پیکاسا وب محدودیت‌های زیادی را برای کاربران حتی برای انجام ساده‌ترین ویرایش‌ها بوجود می‌آورد ولی بعد از این خرید، گوگل می‌تواند امیدوار باشد که کاربران بیشتری را به سمت سرویس‌ اشتراک‌گذاری عکس خود بکشاند.
پایگاه خبری تک‌کرانچ در تحلیل خود از این خرید گوگل به نکته جالبی اشاره کرده است که نشان از اهداف بلند مدت گوگل در خریداری این سرویس دارد، سرویس Picnik مبتنی بر فلش و تحت وب است و بنابراین به عنوان یک نرم‌افزار تحت وب یا به عبارتی یک نرم‌افزار ابری شناخته می‌شود، بنابراین این ابزار برای سیستم‌عامل گوگل کروم که سیستم‌عاملی مبتنی بر وب است بسیار مهم خواهد بود. تک‌کرانچ با اشاره به این موضوع برنامه‌ریزی دقیق گوگل برای جزب نرم‌افزارهای تحت وب برای سیستم‌عامل خود را ستوده است.
همچنین جالب است بدانید که طبق آمار فیلکر و خود Picnik، این نرم‌افزار اینترنتی تقریباً مهمترین نرم‌افزار برای کاربران فیلکر برای ادیت عکس‌ها به صورت آنلاین است. به این ترتیب گوگل با این کار چند نتیجه بدست آورده است. بعد از این گوگل می‌تواند خود را به عنوان رابطی برای حجم بسیار زیاد عکس‌های ادیت شده توسط این سرویس تلقی کند و مطمئناً گوگل از این ابزار می‌تواند استفاده فراوانی در جهت معرفی سرویس اشتراک‌گذاری عکس خود یعنی پیکاسا وب به میهمانان این نرم‌افزار کند.

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید