۱۳۸۹ شهریور ۲۲, دوشنبه

متن آهنگ ایران از شروین

من که رفتم از کنارت            قربون بوی بهارت
کاش می شد یه بار دیگه         ببینم نقش و نگارت
از پل خواجو گرفته              چار باغ مه گرفته
خاطرات کودکی هام             هیچکدوم یادم نرفته

Oh , my dreams can come true /if it's just me and you
No one knows how i feel/ when i am so far from you
Wish i could come back home /but this dream won't come true 
I belong just to you / though i am far away from you

قطره قطره از وجودم        ذره ذره تارو پودم
جان من فدای خاکت         وطنم بود و نبودم

من مسافر غریبم             اما لبریز یقینم
آرزوهام رفته بر باد        اگه باز تو رو نبینم
کوچه مون یادم نرفته       زندگی بی تو چه تلخه
ریشه من توی خاکه         مثل ریشه درخته

قطره قطره از وجودم       ذره ذره تار و پودم 
جان من فدای خاکت        وطنم بود و نبودم

دانلود این آهنگ از اینجا

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید