۱۳۸۹ خرداد ۵, چهارشنبه

ترانه فاتح از آلبوم شام آخر با صدای ستار

این ترانه رو خیلی دوست دارم نمیدونم چرا الان یادش افتادم ولی به هرحال برای اینکه با حال و هوای من همساز بشید براتون میذارم که هم گوش بدید و هم اینکه اگر دوست داشتید دانلود کنید.
این هم متن ترانه :

آهنگساز : منوچهر چشم آذر
ترانه سرا : ايرج جنتی عطايی
در دل کوه غرور ، بر سر قله دور
قلعه ای از فولاد ، قد کشيده سوی نور
کسی از اين همه مرد ، دستی از اين همه دست
فاتح قلعه نشد ، نه به تدبير و نه زور
روح من آن کوه است ، دلم آن قلعه سخت
که ندارد به درون ترس شکست
هر دم از جوشش خشم ، يا غم و کينه و مهر
می رود برج دلم دست به دست
آه ای عشق و اميد ، ای فاتح
فتح کن قلعه فولاد دلم
دلم از کينه و نفرت پوسيد
برس ای عشق به فرياد دلم



هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید