۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

پیام اختصاصی به گروه سیرنگ 1 در گوگل

درود دوستان قدیمی و یاران باوفای گروه سیرنگ1 در گوگل
بعد از مدتها و دوری از سایت به یاد ماندنی سیرنگ ، دوباره با شما همراه و هم صحبت شده ایم.
جای خالی سایت سیرنگ همیشه در قلب و یاد ما باقی خواهد ماند و دوستی هایی که در سیرنگ بوجود آمد روزبروز محکم تر و پابرجاتر خواهد شد.
از این به بعد در خدمت شما یاران هستیم با مطالب وبلاگ رویای سیب که هرچند به هیچ عنوان به پای سایت سیرنگ نخواهد رسید ولی با تمام این احوال جایگاهی هرچند کوچک برای تجدید دیدار با یاران سیرنگی است.
و در ابتدای شروع کار رویای سیب هم شعری انتخاب کردیم به یاد روزگار قدیم و دوستان سیرنگی. 
عشق را در جان خود پرورده ایم ، هفت گوهر ارمغان آورده ایم 
هفت جام از هفت ساقی ، هفت دست تا رویم از نو به میدان مست مست.
بله عشق یاران سیرنگی را درجان پروردیم و با هفت تن از همراهان سیرنگی همراه شدیم و با رویای سیب دوباره به میدان آمدیم.
مقدم شما را در وبلاگ رویای سیب گرامی میداریم و منتظر دیدار شما و شنیدن نظراتتون هستیم.
نویسندگان رویای سیب

۲ نظر:

شایان گفت...

یادش بخیر...
اون موقعها هم وفا بود هم یکرنگی
سیرنگو یارانش رنگارنگ کرده بودن...
من خودم یکی از بهترین لحظه هامو تو سیرنگ کنار دوستان تجربه کردم.
از دوستان عزیز کمال تشکر رو دارم.امیدوارم باز بشه همگی به یاد سیرنگ دور هم جمع بشیم

علی اکبر گفت...

سلام
امیدوارم که حال همه بچه های رویای سیب خوب باشه ..
من هم براتون ارزوی موفقیت میکنم و امیدوارم که شروع خوبی داشته باشید..
موفق باشید

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید