۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

قسمتهایی از وصیت نامه حسین پناهی

مرحوم حسین پناهی نامی آشنا در عرصه فرهنگ و هنر ایران زمین بود و همه با وی و نقشهای عالیش،دکلمه هایش و داستانهایش آشنا هستند. در این پست یادی از این عزیز از دست رفته میکنیم. روانش شاد باد.

 

سنگ مزار مرحوم حسين پناهي

و قسمتهایی از وصیت نامه وی
 
** قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.** 

** بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید.** 

** به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم! **

** ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاری کنند. **

** عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدا ممنوع است.** 

** بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم. **

** کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد! **

** مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.** 

** روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.** 

** دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید! **

** کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند. **

** شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید. **

** گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد. **

** در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند. **

** از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوز
ش مي طلبم.**

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید