۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

ترانه به تو مدیونم از رضا صادقی

این ترانه هم از اون دست ترانه هایی است که تا همیشه با من میمونه . یجورایی حرف دل منم هست .
واسه این که از تو دورم به تو مدیونم
واسه کشتن غرورم به تو مدیونم
تو که حرمتو شکستی
پای عهدت ننشستی
گرچه بازم تو نیازم لحظه هام بد میبازم به تو مدیونم
واسه این چشای خیسم به تو مدیونم
اینکه از غم مینویسم به تو مدیونم
اینکه بی جونم و سردم
اینکه بیروحم و زردم
پی آرامشی که بردی و من پی اش میگردم به تو مدیونم
به تو مدیونم
به تو مدیونم
به تو مدیونم غرورم و شکستی عین شیشه
به تو مدیونم که کشتی دلمو واسه همیشه
به تو مدیونم منو دادی به بی بها بهانه
به تو مدیونم واسه بغض عمیق این ترانه
به تو مدیونم شکستی حرمت شب و من و ماه
به تو مدیونم کم آوردی و رفتی اول راه
به تو مدیونم عزیزم واسه این حال مریضم
اگه مثه برج سنگی جلوی چشات میریزم
به تو مدیونم
به تو مدیونم
به تو مدیونم
به تو مدیونم غرورم و شکستی عین شیشه
به تو مدیونم که کشتی دلمو واسه همیشه
به تو مدیونم منو دادی به بی بها بهانه
به تو مدیونم واسه بغض عمیق این ترانه
به تو مدیونم و دینم ادا میکنم حتما
نشونت میدم چه رنجی داره هرچی کردی با من
واسه اینکه تو خجالت محبتات نمونم
جونمم میدم و میبینی پای حرفمم میمونم
به تو مدیونم و دینم ادا میکنم حتما
نشونت میدم چه رنجی داره هرچی کردی با من
واسه اینکه تو خجالت محبتات نمونم
جونمم میدم و میبینی پای حرفمم میمونم


هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید