سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده (Who Called) مشتركان را قادر ميسازد تا بدانند در زماني كه در دسترس نبودند چه كساني تماس گرفتهاند.
چنانچه تلفن همراه مشترك خاموش يا خارج از محدوده پوشش شبكه باشد، كسي كه با مشترك تماس ميگيرد، به يك سرويس پيامگير هدايت ميشود كه در آنجا شماره اين شخص ذخيره ميشود. هنگامي كه تلفن همراه مجدداً در دسترس قرار گيرد، ليستي از تمام شمارههايي كه با شما تماس گرفتهاند به همراه زمان اين تماسها از طريق SMS براي مشترك ارسال ميشود.
اما نحوه فعالسازي سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده....
.....براي مشتركان ايرانسل اعلام شده است كه بر اساس آن مشتركان ايرانسل بايد توجه داشته باشند كه اين سرويس و سرويس پيام گير صوتي نميتواند همزمان فعال باشند. افراد تنها ميتوانند از يكي از دو سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده يا پيامگير صوتي در يك زمان استفاده كنند.
درحال حاضر سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده برروي سيم كارتهاي موجود قابل فعالسازي است؛ اگر مشتركان سرويس پيامگير صوتي را فعال كرده و مايلند آنرا به سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده تغيير دهند ميتوانند با استفاده از خط ام. تي. ان. ايرانسل خود با 700 تماس گرفته و دستورالعملهاي لازم را دنبال كنند.
همچنين براي دسترسي به فهرست خدمات ام. تي. ان. ايرانسل بايد شماره 3 و براي دسترسي به فهرست خدمات سرويس پيام گير صوتي شماره يك و براي فعال كردن اين سرويس شماره 3 را انتخاب كنند؛ بايد توجه شود درصورتي كه تماسها را به "پيام گير صوتي" و يا " ذخيره تماس شماره گيرنده" منتقل كنند، ديگر امكان انتقال تماس به يك شماره ديگر را ندارند.
چگونه ميتوان سرويس "ذخيره شماره تماس گيرنده" را غيرفعال كرد؟ چنانچه تلفن همراه مشترك خاموش يا خارج از محدوده پوشش شبكه باشد، كسي كه با مشترك تماس ميگيرد، به يك سرويس پيامگير هدايت ميشود كه در آنجا شماره اين شخص ذخيره ميشود. هنگامي كه تلفن همراه مجدداً در دسترس قرار گيرد، ليستي از تمام شمارههايي كه با شما تماس گرفتهاند به همراه زمان اين تماسها از طريق SMS براي مشترك ارسال ميشود.
اما نحوه فعالسازي سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده....
.....براي مشتركان ايرانسل اعلام شده است كه بر اساس آن مشتركان ايرانسل بايد توجه داشته باشند كه اين سرويس و سرويس پيام گير صوتي نميتواند همزمان فعال باشند. افراد تنها ميتوانند از يكي از دو سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده يا پيامگير صوتي در يك زمان استفاده كنند.
درحال حاضر سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده برروي سيم كارتهاي موجود قابل فعالسازي است؛ اگر مشتركان سرويس پيامگير صوتي را فعال كرده و مايلند آنرا به سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده تغيير دهند ميتوانند با استفاده از خط ام. تي. ان. ايرانسل خود با 700 تماس گرفته و دستورالعملهاي لازم را دنبال كنند.
همچنين براي دسترسي به فهرست خدمات ام. تي. ان. ايرانسل بايد شماره 3 و براي دسترسي به فهرست خدمات سرويس پيام گير صوتي شماره يك و براي فعال كردن اين سرويس شماره 3 را انتخاب كنند؛ بايد توجه شود درصورتي كه تماسها را به "پيام گير صوتي" و يا " ذخيره تماس شماره گيرنده" منتقل كنند، ديگر امكان انتقال تماس به يك شماره ديگر را ندارند.
مشتركان ميتوانند اين سرويس را هر زمان با تماس گرفتن با شماره 700 به ترتيب زير غير فعال كنند؛ براي دسترسي به فهرست خدمات ام. تي. ان. ايرانسل شماره سه، براي دسترسي به فهرست خدمات سرويس پيام گير صوتي شماره 1 را وارد كنند و براي غيرفعال كردن اين سرويس شماره 4 را انتخاب كنند.
اين سرويس براي مشتركان ام تي ان ايرانسل رايگان است ولي تماس گيرندگان بابت استفاده از اين سرويس هزينه پرداخت مي كنند؛ بايد گفت كه تماسها را ميتوان تنها به يك شماره ديگر و يا به "ذخيره شماره تماس گيرنده/ پيام گير صوتي" منتقل كرد، به عبارت ديگر تنها ميتوان يكي از اين دو حالت را انتخاب كرد و امكان فعالسازي هر دو به صورت همزمان وجود ندارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر