۱۳۸۹ خرداد ۹, یکشنبه

نحوه ورود به چت روم هوادارن داریوش

رونمایی آلبوم جدید
با حضور داریوش اقبالی در چت روم هواداران داریوش
سه شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 21:30 به وقت تهران
با نرم افزار بیلوکس مسنجر


نحوه ورود به چت روم هوادارن داریوش

 

در مطلب پيشين تاريخچه ي مختصري از فعاليت چت روم هواداران داريوش در بيلوكس مسنجر ارائه شد تا عزيزاني كه با اين شاخه از گروه هواداران داريوش آشنايي ندارند تا حدودي در جريان امور قرار بگيرند.
هدف اصلي در ايجاد چت روم هواداران داريوش، ايجاد پايگاهي پويا و فعال براي حضور دوستداران داريوش در كنار يكديگر و در راستاي شعار اصلي گروه " ما براي وصل كردن آمديم " بشمار مي رود. اساس چت روم هواداران از آغاز بر مبناي عشق، دوستي و احترام به عقايد يكديگر بنا نهاده شده است و تا آنجا پيش رفته است كه امروز در خود پذيراي حضور هواداران عزيز ديگر هنرمندان سرزمين عزيزمان مي باشد كه روم داريوش اقبالي را همچون خانه ي خود مي دانند و همانند دوستداران داريوش عزيز نسبت به آن احساس تعلقي عميق دارند.
از جمله مزاياي اين چت روم مي توان به امكان مديريت روم توسط ادمين هايي كه از ميان كاربران پرسابقه ي روم انتخاب مي شوند اشاره كرد، كه در حال حاضر چت روم هواداران داريوش با در اختيار داشتن بهترين و منظم ترين كادر مديراني بالغ بر 20 نفر، در طول شبانه روز به صورت ممتد پذيراي حضور بسياري از هموطنانمان مي باشد كه براي ساعتي آرامش و رهايي از دغدغه هاي روزمره، به سايه ي امن چت روم هواداران داريوش پناه مي آورند.
چگونه مي توان وارد اين چت روم شد؟
براي حضور در اين چت روم شما ابتدا مي بايست نرم افزار بيلوكس مسنجر را دانلود كرده و پس از طي مراحل نصب آسان و سريع آن، با ايجاد يك نام كاربري اختصاصي در اين مسنجر وارد شده و به چت روم هواداران داريوش بياييد. در ادامه شما را با چگونگي ساخت يك آي دي و نحوه ي ورود به روم هواداران داريوش آشنا خواهيم كرد.
پس از دانلود ، این برنامه به راحتی قابل نصب بر روی کامپیوتر است.پس از آن گزینه ای که در عکس زیربا دايره ي قرمز مشخص شده است را انتخاب نمایید.
پس از انتخاب گزینه ی بالا صفحه ی زیر جهت رجیستر شدن در این نرم افزار در برابر دیدگان شما ظاهر خواهد گشت
پس از تكميل فرم بالا مي توانيد با شناسه اي كه ساختيد به راحتي وارد مسنجر شويد و در صفحه ي پائين بر روي آيكوني كه با دور خط قرمز نشان داده شده است ليست چت روم هاي فعال برايتان باز مي شود
پس از باز شدن ليست چت روم ها مطابق علامت گذاري عكس زير مي توانيد وارد چت روم هواداران داريوش عزيز شويد.

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید