۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

ترخيص دوبلور پيشكسوت از بيمارستان به دليل مشكلات مالي!


«حسين باغي» مدتي است در بستر بيماري است؛ صداپيشه «بابا برقي» و شخصيت دوست‌داشتني «چهار دست» در حالي كه هم‌چنان نيازمند پرستاري و خدمات ويژه پزشكي است به دليل مشكلات مالي روزهاي گذشته از بيمارستان مهر تهران مرخص شد! 
 
همسر حسين باغي با اشاره به بيماري طولاني مدت اين دوبلور پيشكسوت ، گفت: از كساني كه در صدا‌وسيما امكان داشت بتوانند براي بيماري همسرم كاري كنند، كمك خواستم، ولي هيچ جوابي نگرفتم.
مريم ايماني‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با ابراز گله‌مندي از عدم حمايت مسؤولان سازمان صدا‌وسيما از همسرش، اظهار كرد: حسين باغي، در هر زمان و هر جايي كه بود، هر وقت كه از او مي‌خواستند، با اشتياق و با عشق كارش را انجام مي‌داد، اما بعد از 45 سال زحمتي كه براي دوبله اين كشور كشيده است، حتي بيمه هم ندارد و مسؤولان توجهي به وضعيت بد جسمي‌اش ندارند.
وي ادامه داد: حداقل چيزي كه حسين باقي نياز دارد، بيمه است يا اين‌كه بتوانيم از بيمارستان صدا‌وسيما استفاده كنيم يا كمكي كنند تا بتوانيم او را در بيمارستان ديگري بستري كنيم.
او گفت: اگر گنج هم داشتيم تا به حال تمام مي‌شد و حق همسرم نيست كه در چنين وضعيتي باشد؛ چند بار پيغام داده‌ام و خواهش كرده‌ام كه اگر كسي مي‌تواند، براي بيمه‌ي حسين باغي كاري كند يا كمكي كند، انجام دهد.
وي با بيان اين‌كه خبر بيماري حسين باغي بين همكاران و دوستانش پخش شده‌است، اظهار كرد: چه خوب است وقتي كه نياز به حمايت و كمك هم داريم، به داد همديگر برسيم.
همسر حسين باقي گفت: مدت‌هاست كه از دكتر‌ها جواب منفي مي‌شنوم و نمي‌توانند بيماري او را تشخيص دهند و فقط اميدم به خداست.
وي در پايان با اشاره به اين‌كه به خاطر مشكلات مالي همسرش را از روز هشتم شهريور ماه از بيمارستان مرخص كرده‌اند، عنوان كرد: حدود پنج ماه است كه درگير مساله‌ي بيماري همسرم هستيم و هيچ دكتري نتوانسته است بيماري او را تشخيص بدهد و درحال حاضر به خاطر مصرف دارو‌هاي مختلف، بسيار ضعيف شده است و خودم در خانه از وي مراقبت مي‌كنم.
به گزارش ايسنا، حسين باغي متولد 1329 تهران است. او فارغ التحصيل مدرسه عالي ترجمه و از سال 1355 كار دوبله را حرفه‌يي شروع كرده است. او علاوه بر صداپيشه فيلم ، گوينده آنونس و فيلم‌هاي تبليغاتي و مستند هم بوده است.
باغي گويندگي فيلم‌هاي تبليغاتي را از سال 1346، گويندگي آنونس را از1350 و اجراي راديويي را از سال1363آغاز كرد.
نقشهاي شاخص‌: سريال : کارآگاه کاستر، ارتش سري ، راه قدس(امپراطوررم).کارتون : فوتباليستها ( گزارشگر)، نيکو(چهاردست). فيلم : غازهاي وحشي( راجرمور).
به نظر حسين باغي براي رسيدن به فن بيان و گويندگي بايد به ظرافت‌هاي احساس گوينده‌اي اصلي و تكنيك اش توجه كرد و تلفيق اين دو است كه به نتيجه خوشايندي مي‌رسد. باغي در تيزرهاي انيميشن راهنمايي و رانندگي به جاي «سيا»، «داوود خطر» و «هومن» صحبت كرده و در آخر هم در نقش پليس وظيفه شناس كاراكترهاي خلافكار را نصيحت مي كند. گويندگي اش در نقش بابا برقي، آقاي ايمني گاز و شخصيت «پاك يادت نره» خيلي‌ها را به تقليد صدايش او وا داشته... 

منبع : خبرگزاری ایسنا 

کی یاد میگیریم از افراد محبوب تا زنده هستن قدر دانی کنیم ، خدا میدونه!!! 

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید