۱۳۸۹ مرداد ۲۸, پنجشنبه

انتشار یک قطعه موسیقی رپ و تشابه صداي رضا صادقي با خواننده اين قطعه

انتشار یک قطعه موسیقی رپ و تشابه صداي رضا صادقي با خواننده اين قطعه
باعث شد تا اين هنرمند با وجود سكوت خبري، نامه اي سرگشاده به هوادارانش
بنویسد

«در ابتدا و قبل از شروع هر كلامي بايد اعلام کنم، به هيچ وجه بابت تشابه
صدايي خودم با خواننده این قطعه نارحت نبوده و نيستم. اما از اين بابت كه
اين قبيل مسائل با نام من تمام مي شود ناراضي هستم و عذاب مي كشم. در طول
زندگي‌ام تشابه چهرهاي زيادي با چهره خودم را يافته‌ام ولي تازگي‌ها
صدا‌هایی می‌شنوم که بسیار شبیه صدای من است كه باعث تعجب‌ام شده است.
اين سوال در ذهنم نقش بسته كه به راستي من كيستم؟

 
اميدوارم حداقل پدر من در آينده من را به فرزندي قبول كرده و به موجودیت من شك نکند. اگر اين دوستان كاري را مي‌سازند خواهش مي‌كنم كه با نام خودشان از كار بهره‌برداري كنند با وجود گذشت يك سال تمام از سكوت  خبري‌ام که تا زمان انتشار آلبوم تازه‌ام ادامه دارد می‌خواهم که از موقعیت هنری من سوء استفاده نشود و من را وارد این بازی‌ها نکنند.
در ضمن من به هيچ وجه مخالف با سبك رپ نبوده و نيستم. پیش‌تر بنا به دلایلی خاص قطعه‌ای را در این گونه موسیقیایی خوانده‌ام ولی در اين سبك تا اين لحظه ايده‌آل من به حساب نمي‌آيد.
در آخر از تمامي طرفدارانم خواهش مي‌كنم هر صدايي را با دقت گوش کنند وصدای من را با دل و جان گوش بدهند چرا كه تنها دراين صورت متوجه خواهند شد كه اين گونه قطعات از آن من نبوده و صدا، صداي من نیست....همين»
منبع: onlysadeghi.net

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید