۱۳۸۹ شهریور ۱۴, یکشنبه

نصب براش ها و اشکال جدید در فتوشاپ

کار با فتوشاپ حتی اگر شما بهترین گرافیست هم باشید تا با عناصر فتوشاپ آشنا نباشید و نحوه استفاده از آنها را ندانید خیلی مشکل میباشد.
براش ها و اشکال جدید دو مجموعه از عناصر طراحی در فتوشاپ هستند که برای ایجاد سهولت در کار طراحی به کار برده می شوند. صدها سایت و منبع وجود دارند که می توانید از طریق آن ها ابزار مورد نیاز خود را دانلود کنید، اما آن ها نمی توانند برای شما مفید باشند مگر اینکه طریقه استفاده از آن ها و شروع کار با آن ها را بدانید.



نصب کردن Custom Shapes:

برای نصب یک Custom Shapes که آن را قبلا دانلود کرده اید، لازم است ابتدا ابزار Custom Shape را از جعبه ابزار انتخاب کنید.


حالا، از قسمت Options Bar، روی فلشی که کنار آیکن Custom Shape است کلیک کنید تا لیست اشکال باز شود. از این قسمت شما قادر خواهید بود هر کدام از اشکالی را که نصب کرده اید برای استفاده در طراحی استفاده کنید. در این مرحله ما نیازی به این اشکال نداریم در عوض می خواهیم با کلیک روی فلش کوچکی که در سمت راست پنجره قرار داردگزینه Load Shapes را انتخاب کنیم.

وقتی روی این قسمت کلیک کردید، یک browser (مرورگر) ظاهر می شود، فقط به آدرسی که اشکال را ذخیره کردید بروید و آن ها را از همان جا load کنید. اشکال جدید در قسمت Shape Picker در دسترس شما خواهند بود.



نصب براش Brush tool

در نصب براش ها نیز همان مراحلی را باید طی کنید که در قسمت نصب اشکال انجام دادید.

ابزار Brush tool را از جعبه ابزار انتخاب نمایید.


حالا از قسمت Options Bar، روی آیکن Brush Preset Picker کلیک کنید تا منوی مورد نظر باز شود. روی فلش سمت راست منو کلیک کنید سپس گزینه Load Brushes را انتخاب نمایید.



مجددا، از طریق پنجره ای باز شده ، پوشه ی مورد نظر را که حاوی براش های جدید است پیدا کرده و آن ها را از همین قسمت load کنید. براش های جدید در قسمت Brush Preset Picker در اختیار شما هستند.

از کار کردن با فتوشاپ لذت ببرید.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Omlink Traffic System
سلام

دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید، می خواستم به شما یک سیستم تبلیغات جالب و جدید رو معرفی کنم که باعث افزایش آمار شما و دیگر وبلاگ داران شود.
این سیستم علاوه بر آمار بر ظاهر وبلاگ شما نیز تاثیر گذار است. و برخلاف لینک باکس های بزرگ و جا گیر فضای کمی را اشغال می کند.
سیستم نوار لغزان مکس تولز نام این سیستم جالب است.این سیستم یک نوار لغزان است که همه وبلاگ ها و وبسایت های عضو ، این نوار لغزان رو در صفحه خود قرار داده و لینک های اعضای دیگر به صورت تصادفی در آن نمایش داده می شود.

من پیشنهاد میکنم چند هفته این سیستم جدید رو امتحان کنید تا تاثیر آن را بر آمار بازدید خود ببینید، و در صورت مایل بودن به استفاده از این سیستم ادامه دهید.
توجه داشته باشید این سیستم به تازگی راه اندازی شده و با پشتیبانی شما وبلاگ داران عزیز به موفقیت خواهد رسید.
میتوانید به وبسایت سیستم مراجعه و برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت به صورت آنلاین گفتگو کنید

برای اطلاعات بیشتر و گفتگو با پشتیبانی و ثبت نام در سیستم به وبسایت مراجعه کنید

با تشکر از انتخاب شما
www.Maxtools.ir

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید