۱۳۸۸ اسفند ۴, سه‌شنبه

سیب نوشته ها 4



عشق را در سر پیچ خیابانی که از گذشته بود و به آینده میرفت جا گذاشتیم .


گفتمش عشق من بمان کلبه ای آنسوی پل آتش گرفته و پاریس به تایم انفجار نزدیک شده .عشق من آن انتها را میبینی آنجا انسانها همدیگر را میکوشند و میدرند ، ...
عشق من تو بمان چون عمو نورزهای اخر جاده فقط صورتشان سیاه نیست !!!
عشق من بمان که رقاصه های آنجا کمر بند زرین قصاص را بر کمر بسته اند  .
عشق من بمان آنجا حتی از رویای سیب هم خبری نیست
بمان و ماجرای جنگل را برای عشق هایی که دیگران چون من جا میگذارند تعریف کن .
بمان تا مرگ پلنگ را نبینی
یادت باشد به خانه دوست بروی
ادرسش را که داری
سرپیچ جاده ای که از گذشته می نمود و به اینده ره داشت
منزل رویای سیب
خدانگهدار عشق من

نوشته سیب

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید