۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

هشدار موسسه‌ی دیده‌بان آی‌تی در مورد محصولات کسپرسکی در ایران

به تازگی برخی از خریداران محصولات کسپرسکی در ایران در مورد فعال‌سازی نرم‌افزارهای امنیتی خریداری شده، دچار مشکل شده‌اند.

kaspersky-logo


در گزارشی که به تازگی توسط موسسه‌ی دیده‌بان آی‌تی – روابط عمومی محصولات کسپرسکی در ایران – منتشر شده‌ آمده‌است: به تازگی در ایران برخی محدودیت‌های فنی پیش آمده باعث شده‌است که خریداران محصولات امنیتی کسپرسکی برای فعال‌سازی نرم‌افزارهای خود دچار مشکل شوند، در صورتی‌که سرورهای فعال سازی این شرکت به درستی کار می‌کنند و هیچ‌گونه مشکلی در مورد فعال‌سازی محصولات این شرکت وجود ندارد. در ادامه‌ی این گزارش و به نقل از آقای عماد حفار، مدیر فنی کسپرسکی در خاورمیانه آمده‌است: ” هم‌اکنون برخی شرکت‌ها و افراد سودجو با سوءاستفاده از محبوبیت محصولات کسپرسکی اقدام به فروش نسخه‌های غیرمجاز به قیمت‌های پایین‌تر و غیرواقعی می‌کنند که این موضوع باعث بروز مشکلاتی برای خریداران در فعال‌سازی محصولات می‌گردد.” در پایان این گزارش، به خریداران توصیه شده‌است تا با رعایت نکات زیر، از خرید نسخه‌های تقلبی اجتناب کنند.
  • جعبه ی محصولات شرکت باید دارای لوگوی یکی از فروشندگان اصلی کسپرسکی در ایران، یعنی شرکت الحسانی (AL Hosini) و یا گلدن سیستم‌ز (GSE) باشند. برای اطلاعات بیشتر به www.kaspersky.com/buyoffline مراجعه کنید.
  • روی جعبه‌ی محصولات باید عبارت ” این محصول جهت فروش در کشورهای ایران، پاکستان و افغانستان می‌باشد” درج شده باشد.
  • جعبه‌ی محصولات باید دارای کد فعال‌سازی باشد. این کد به صورت پنهان بر روی یک کارت درج شده که با خراشاندن آن می‌توانید کد را بیابید.
  • روی جعبه‌ی محصولات باید تلفن تماس و ایمیل پشتیبانی نماینده‌ی فروش درج شده باشد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ایتنا

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید