۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

نرم افزار سازمان بهشت زهرا توليد شد؟!!!!!

نرم افزار ویژه تلفن همراه "سازمان بهشت زهرا " تولید و منتشر شد.این نرم افزار شامل بخش های مختلفی از جمله معرفی سازمان بهشت زهرا، جستجوی متوفی، نقشه بهشت زهرا با امکان مسیریابی، ادعیه و احکام، معرفی قطعات و برخی از شهدای شاخص و امکانات دیگر است.





  


این نرم افزار با فناوری JAVA طراحی و پیاده سازی شده و روی اکثر گوشی های تلفن همراه قابل نصب است.
به گزارش سازمان خبری موبنا ، از مهم ترین ویژگی های فنی این نرم افزار می توان به جستجوی سریع متوفی و نمایش محل دفن آن بر روی نقشه، امکان انتخاب مبدا و مقصد ونمایش مسیر روی نقشه، امکان اجرا بر روی گوشی های لمسی (Touch Screen)، امکان اجرا روی گوشی های فاقد امکانات فارسی و نمایش تمام صفحه در گوشی های مختلف اشاره کرد.
بروزرسانی اطلاعات نقشه و بانک اطلاعاتی درگذشتگان هر دو هفته یکبار انجام می شود. آخرین نسخه آن از طریق وب سایت سازمان بهشت زهرا به نشانی http://beheshtezahra.ir در دسترس عموم خواهد بود. این نرم افزار با بلوتوث در نقاط معینی از سازمان بهشت زهرا برای مراجعین قابل دریافت است.
این نرم افزار در دو نسخه کامل و سبک تولید شده است. حجم نسخه کامل این نرم افزار (با اطلاعات کامل بانک اطلاعاتی درگذشتگان) در حدود 11 مگابایت و حجم نسخه سبک این نرم افزار (بدون بانک اطلاعاتی درگذشتگان) در حدود 1 مگابایت می باشد. به زودی نسخه دیگری از این نرم افزار با امکان جستجو با GPRS نیز ارایه خواهد شد.
این نرم افزار به سفارش سازمان بهشت زهرا، توسط شرکت ایده پرداز ژوبین تولید شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید