اطلاعات مالی و معنوی مشتریان بانکها - به عنوان یکی از مهمترین اهداف دزدها و بزهکاران - به مراقبتهای ویژه نیاز دارد. آن دسته از مشتریان بانک اچ اس بی سی (HSBC) که اطلاعات آنها به سرقت رفته است، حدوداً سه برابر بیش از تعدادی است که پیشتر اعلام شده بود.
مدیران این بانک ماه گذشته اذعان کردند که سه سال پیش، اطلاعات 24 هزار مشتری بانک توسط یک کارمند بخش فناوری اطلاعات به یغما رفته است ولی اکنون تحلیلگران پرونده به این نتیجه رسیده اند که این آمار، حدوداً 79 هزار نفر را شامل میشود.
Eric de Montgolfier دادستان فرانسوی پیگیر پرونده، این موضوع را در گفتگو با آسوشیتد پرس اعلام کرد.
پلیس فرانسه پس از حمله به منزل Herve Falciani، متخصص رایانه ای HSBC، فایلهای رمزنگاری شده را به دست آورد. این یورش در ژانویه 2009 در فرانسه صورت گرفت.
در همین راستا Alexandre Zeller مدیر اجرایی HSBC در سوئیس، ماه گذشته گفت که 15 هزار تن از مشتریان بانک پیگیر شکایت خود هستند و 9 هزار نفر دیگر پس از وقوع دزدی اطلاعات، بانک را ترک نموده اند.
مدیران این بانک ماه گذشته اذعان کردند که سه سال پیش، اطلاعات 24 هزار مشتری بانک توسط یک کارمند بخش فناوری اطلاعات به یغما رفته است ولی اکنون تحلیلگران پرونده به این نتیجه رسیده اند که این آمار، حدوداً 79 هزار نفر را شامل میشود.
Eric de Montgolfier دادستان فرانسوی پیگیر پرونده، این موضوع را در گفتگو با آسوشیتد پرس اعلام کرد.
پلیس فرانسه پس از حمله به منزل Herve Falciani، متخصص رایانه ای HSBC، فایلهای رمزنگاری شده را به دست آورد. این یورش در ژانویه 2009 در فرانسه صورت گرفت.
در همین راستا Alexandre Zeller مدیر اجرایی HSBC در سوئیس، ماه گذشته گفت که 15 هزار تن از مشتریان بانک پیگیر شکایت خود هستند و 9 هزار نفر دیگر پس از وقوع دزدی اطلاعات، بانک را ترک نموده اند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر