۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

حمله به راننده خودروی Google Street View در اتریش

پلیس اتریش علیا در حال تحقیق در مورد پرونده حمله به راننده خودروی Google Street View در شهر Steyregg است.
بنا به گفته Austrian Times اخیراً گزارش شده که یک مرد 70 ساله اتریشی کوشیده است با کلنگ به راننده خودرویی که از آن در تهیه تصاویر مربوط به سرویس نمایش خیابانی گوگل یا همان Street View استفاده می­شود، حمله کند.
متهم که Hermann Zach نام دارد پس از مشاهده ماشین مزبور در کنار خانه خویش، به حدی خشمگین شد که با یک کلنگ دو سر به تعقیب راننده وحشت­زده خودرو پرداخت!
وی گفته است: من در باغچه مشغول به کار بودم که متوجه شدم این خودروی عجیب و غریب در خیابان توقف کرده است. من از راننده آن خواستم که قدری دورتر برود ولی او اعتنایی نکرد. من هم با عجله کلنگم را به دست گرفتم و به سوی او دویدم.
بر اساس این گزارش، همسایه­ ها جلوی این شهروند خشم­زده را گرفتند و به دنبال آن، اقدام به گردآوری امضا علیه سرویس نمایش خیابانی گوگل نموده و توقف تهیه تصاویر از خیابان­های شهر خود را خواستار شدند.
در رویدادی مشابه، چند روز پیش نیز چند نفر به خودروی Google Street View در اولدنبرگ آلمان حمله کرده و آن را در هم کوبیدند. راننده، خودروی خود را کنار خیابان پارک کرده بود و در زمان حمله، در آن حضور نداشته است. 
منبع :  Austrian Times

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید