۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

نمايشگاه مجازي آثار «ايمان راد» در ويترين روز

مجموعه آثار گرافيكي «ايمان راد» اين روزها در سايت مجازي «ويترين روز» به نمايش درآمده است. 

 
به گزارش خبرنگار هنرهاي تجسمي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سايت تخصصي و گالري مجازي«ويترين روز» در ادامه برپايي نمايشگاه‌هاي مجازي آثار طراحان گرافيک، مجموعه‌اي ازآثار «ايمان راد» طراح و گرافيست جوان را به نمايش گذاشته است.
راد در سال 58 در مشهد به دنيا آمد. او در سال 82 به تهران مهاجرت كرد و استوديوي شخصي‌اش را در آنجا راه انداخت و از همان زمان با نشريات دانشجويي گوناگون همکاري و جوايز متعددي را از جشنواره‌هاي دانشجويي دريافت كرد.
او كه عضو انجمن صنفي طراحان گرافيک ايران است در اين نمايشگاه مجازي بيش از 40 پوستر ،نشانه ،طرح جلد و ... را به نمايش گذاشته است.
اين طراح جوان كه در حال حاضر مشغول مطالعه بر روي فرهنگ و هنر سنتي ايران است، با اعتقاد به‌ظرفيت‌هاي فرهنگ بومي، رجوع به گذشته را همچون آفرينش هنري مي‌داند.
دريافت جايزه اول سه سالانه پوستر ترناوا اسلواکي در سال 88 ، جايزه ويژه انجمن طراحان گرافيک ايران از نهمين دوسالانه بين‌المللي پوستر تهران در سال 86 ،جايزه طراح برگزيده انجمن طراحان گرافيک ايران در مسابقه پوستر بانک و محيط زيست در سال 83،تنديس ويژه ازپنجمين دوسالانه بين‌المللي کاريکاتور تهران در سال 80 و ... از ديگر موفقيت او محسوب مي‌شود.
ايمان راد تا كنون در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي و داخلي همچون نمايشگاه گروهي پوستر «پرشيانيسيمو» در قبرس، ايتاليا ،ترکيه و کلرادو، نمايشگاه گروهي پوستر «نسل وي» در ايتاليا ، نمايشگاه هنر معاصر ايراني «منطق الطير» در انگلستان ،نمايشگاه گروهي تايپوگرافي ايراني «با عرفان و حماسه» در افغانستان، نمايشگاه گروهي پوسترهاي ايراني در موزه هنر شارجه ،نمايشگاه گروهي پوسترهاي منتخب اعضاي انجمن طراحان گرافيک ايران در ايتاليا،نمايشگاه گروهي پوستر «سياتل-تهران» در ايالات متحده،نمايشگاه گروهي پوستر
«فرياد ايراني 4» در سوئيس، نمايشگاه گروهي طراحان آزاد در گالري طراحان آزاد، نمايشگاه انفرادي آثار گرافيک «گورخانه» در نگارخانه رضوان مشهد،نمايشگاه گروهي پوسترهاي خياباني «شهره شهر» در شيراز ، نمايشگاه آثار چاپ شده اعضاي انجمن طراحان گرافيک در خانه هنرمندان ايران،نمايشگاه گروهي پوستر «27000 ميليمتر» در گالري 13 ساري و ... حضور داشته است.
اين نمايشگاه تا يکم ارديبهشت ماه برپاست و علاقمندان مي‌توانند براي ديدن آثار اين طراح به نشاني اينترنتي www.vitrinrooz.com مراجعه كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید