۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

اعلام جزئيات ارائه سيم‌كارت اپراتور سوم

مديرعامل شركت تامين تلكام - اپراتور سوم تلفن همراه - گفت: سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم رسما از 22 بهمن‌ماه سال جاري ارائه مي‌شود ولي درتلاشيم اين كار در بعضي از شهرها سريع‌تر انجام شود.


سيد ذبيح‌الله فيض‌آبادي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: براساس مجوزي كه داريم امكان راه‌اندازي شبكه‌هاي نسل 2 و 3 (2G/3G) را خواهيم داشت. او ادامه داد: بايد ببينيم براساس استراتژي‌هاي بازاريابي كه در حال تدوين است چه رويكردي را در شهرهاي مختلف از منظر (2G/3G) اتخاذ مي‌كنيم كه اين موضوع تا دو ماه آينده نهايي مي‌شود و برمبناي نتايج اين مطالعات قيمت‌گذاري و نوع سرويس‌هاي مبتني بر داده تصميم‌گيري خواهد شد.

وي تاكيد كرد: مزيت اصلي سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه نسبت به نسل‌هاي قديمي‌تر اين است كه علاوه بر سرويس مكالمه (Voice) كه كيفيت آن به مراتب بهتر از نسل دوم است؛ امكان ارائه سرويس ديتا و تبادل ديتا برروي اين سيم‌كارت‌ها وجود دارد.

او افزود: به عبارتي اينترنت پرسرعت و سرويس‌هاي مبتني بر آن، از جمله پرداخت از طريق موبايل (M-Payment) بانكداري همراه، تلفن تصويري VPN، ويدئو درخواستي (VOD)، ويدئو كنفرانس، پست الكترونيك (E-Mail) پيام‌هاي چند رسانه‌يي، تجارت از طريق موبايل، خدمات آموزشي، بهره‌برداري از شبكه‌هاي اينترنت و اينترنت در حال حركت و بسياري از سرويس‌هاي متنوع ديگر را مي‌توان برروي آن ارائه داد.

وي درباره تعرفه مكالمه و قيمت سيم‌كارت‌ها تصريح كرد: اين موضوع هنوز نهايي نشده است و بايد به رقابتي بودن تعرفه توجه كنيم چون قاعده بازار، فعاليت برمبناي قيمت رقابتي است و بايد دررابطه با بحث بازاريابي و فعاليت‌ به موضوع رقابت پذيري توجه كرده و جوانب امر را در نظر بگيريم، لذا تعيين تعرفه در دست مطالعه و بررسي است.

فيض‌آبادي تصريح كرد: اين سيم‌كارت‌ها به‌صورت دائمي و اعتباري است كه در مورد قيمت آن تصميم گيري خواهد شد و اميدواريم بتوانيم با تلاش مضاعف سرويس خوبي را در اين زمينه ارائه دهيم. وي با تاكيد بر اينكه در حد ممكن از توان داخلي چه در بعد استفاده از تجهيزات و چه توان مهندسي داخلي استفاده خواهيم كرد گفت: بعد از صدور پروانه، 9 ماه فرصت داريم كه در تهران و كلان شهرها و بخشي از جاده‌ها اين شبكه را ايجاد كنيم.

فيض‌آبادي درباره فعاليت اپراتور سوم و فضاي رقابتي با وجود دو اپراتور ديگر تاكيد كرد: در خيلي از كشورها پيش از سه اپراتور فعاليت دارند و ايران هم از اين قاعده مستثني نيست، تنوع و كيفيت خدمات و جلب رضايت مشتركان عامل تعيين كننده رقابت خواهد بود.


هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید