۱۳۸۹ فروردین ۱۶, دوشنبه

مطالبی درباره خوراک




آیا می دانید قرمزی درون کالباس از گوشت تاج خروس است .



آیا می دانید ماده اولیه کالباس و سوسیس از سویاست که سودا زا و مضر است و موجب کم حافظگی می شود. بنابراین شواهد عینی زایدات گوشت و گوشتهای غیر قابل استفاده برای ساخت سوسیس کالباس استفاده میشود


آیا می دانید گوشت گوساله و گاو به گفته بو علی سینا عامل 16 بیماری مهلک می باشد که اولین آن سرطان و دوم آن مالیخولیا (اسکیزوفرنی) و سومی بواسیر می باشد جنون گاوی وویروس و میکروب نیست بلکه پروتئین گاو است.



آیا می دانید در شیر پاستوریزه فقط 2% چربی حذف شده و بجای هزینه پاستوریزاسیون و استریلزاسیئون ماده نگهدارنده بنزوات سدیم زده می شود که خطرناک و سرطان زاست.آیا می دانید در شیر استرلیزه که امکان نگهداری 6 ماهه در خارج از یخچال دارد غلظت بنزوات سدیم بیشتر است.



آیا می دانید در ماکارونی 20% گلوتن صنعتی استفاده می شود که سرطان زاست. و دربسیاری کارخانه ها نان خشک کپک زده بجای آرد در ماکارونی استفاده می شود . و ماکارونی یبوست زاست.



آیا می دانید سس مایونز به دلیل ترکیب خاصی که دارد در کنفرانسهای علمی به عنوان سم کبد معرفی مس شود. و

آیا می دانید سس مایونز حاوی مواد نگهدارنده (سربات پتاسیم و بنزوات سدیم) است که سرطان زا هستند.



آیا می دانید در نان باگت برای متخلخل شدن از پودرهای بکینگ یا جوش شیرین زیاد استفاده می شود که در گمرکها با علامت مرگ وارد می شود.

آیا می دانید نان های مصرفی بدلیل فاقد سبوس بودن از مهمترین قسمت ریز مغذی که گروه ویتامینهای (ب) می باشند محرومن و نان باگت بدترین نانهاست.



آیا می دانید ساندیسها ، نوشابه ها، بیسکویت ها، کیکها و ... با قندهای مصنوعی چون ساخارین که 1000برابر شیرین تر از قند معمولی است ساخته می شود که دشمن کبد و کلیه می باشد.


آیا می دانید رنگ های افزودنی در نوشابه ها ، ساندیسها، کیکها ، آدامسها و ... همه سرطان زا هستند.


آیا می دانید ماده مخدر بنام cola (پپسی کولا، کوکاکولا و ...) در اکثر نوشابه ها وجود دارد که کافئین و کارامل از این دست هستند.


آیا می دانید گوشت مرغ و ماهی که متأسفانه سفارش بسیاری از پزشکان است بلغم زاست و موجب سکته و تومورهای مختلف می گردند.



آیا می دانید سرکه های صنعتی از اسید استیک محلول در آب بعلاوه ساندیسها و رنگها هستند که همگی بسیار مضرند.



آیا می دانید قیمت روغن های مایع مثل آفتابگردان اگر واقعی باشد حدود 12 الی 15 هزار تومان خواهد بود ولی الان در بازار 900 الی 800 تومان است که از یک کیلو تخم آفتابگردان ارزانتر است.



آیا می دانید بیشتر محتوای روغن های مایع از پارافین خوراکی که محصول پلایشگاههای نفت است درست دشه است که کلسترول خون را افزوده موجب چربی خون و ... می شود که کشنده است.



آیا می دانیدجهت براق شدن خیار گلخانه ای تاز روغن مالی استفاده و خیار گلخانه ای بدلیل نیددن نور خورشید سرطان زا و خطرناک اند.



آیا می دانید موز به جای هوای گرم جنوب در گلخانه های شهرهای مختلف از جمله شهرهای شمالی ان هم توسط کاربیت در ظرف چند روز بطور انبوه به عمل می آید و موجب تولید مرض است و موز یبوست زاست.



آیا می دانید در اکثر کارخانه های آبلیموهای صنعتی حتی یک عدد لیمو هم وارد نمیشود و آب لیمو صنعتی از « آب کاه» بعلاوه برخی اسانسها و جوهر نمک تولید می شود که همین امر موجب ته نشین نشدن محتوای آب لیمو می باشد.

آیا می دانید کره گیاهی دروغی بیش نیست و با مواد پایه ای نفت و در برخی کشورها فضولات انسانی تولید میشود و موجب تشکیل پلاک اتروم در عروق کرونر قلب و بیماریهای ایسکمیک قلبی می شود و شعار «کره مارگارین (گیاهی) دوست قلب شما» فریب افکار عمومیست.



آیا می دانید نوشابه ها موجی آسیب دیدگی سلولهای کبدی ، بیقراری، نامنظمی ضربان قلب به علت وجود بنزوات سدیم و کافئین می شود.

آیا می دانیدگاز co2 موجود در نوشابه سبب پوکی استخوان می شود . فسفر و اسید فسفریک آن رقیب کلسیم سطح استخوان و موجب نرمی استخوان می شود. یک عدد نوشابه به اندازه شش بشقاب برنج چاق کننده است و ضرر شربتهای کارخانه های مشابه «سن ایچ» کمتر از نوشابه نیست.



آیا می دانید مواد قندی موجود در نوشابه ها موجب پوسیدگی دندانها می شود( دندان شکسته داخل نوشابه پس از 7 ساعت حل می شود(.



آیا می دانید سس مایونز از همه غذا ها مضرتر برای صدمه به پوست و جوش صورت است.



آیا می دانید پفک بر اساس تحقیقات علمی انجام شده در کشور انگلستان موجب عقیمی و ناباروری در کودکان می گردد.



آیا می دانیدپفک حاوی تارترازین (ماده قرمز و نارنجی رنگ) سبب اختلالات رفتاری و اضطراب و پرخاشگری و عصبیت در اطفال می شود.



آیا می دانید پنیر پفک اغلب پنیر تلخ (پنیر فاسد) و گندیده تاریخ مصرف گذشته میباشد . چسبندگی پفک بر اساس تحقیقات تا 7 بار مسواک هم تمیز نمی شود و موجب بی اشتهائی می شود. و آمار مصرف پفک در ایران روزانه هر نفر 2 عدد می باشد.



آیا می دانید برنج پر مصرفترین اقلام سفره امروز ایرانیان سودا زاست و موجب غلظت خون می شود برنج یبوست زاست که یبوست مادر همه بیماریهاست. برنج موجب انسداد عروقی ، سنگ کیسه صفرا و سنگ کلیه می شود خوردن برنج موجب تیرگی پوست میشود.



آیا می دانید چای سیاه موجب کم خونی، آریتمی قلبی، اختلالات گوارشی، چروکیدگی پوست و ریزش مو می شود.



آیا می دانید شکر سفید برای کبد مضر و موجب به هم خوردن متابولیسم سلولهای کبدی و مواد رنگبر قند و شکر هم مضر می باشد.



آیا می دانید روش ذبح مرغها سبب ترشح هورمون استرس در بافتهای آنها میشودکه مضر استآیا می دانید به مرغها آنتی بیوتیکها ی متنوع ومتعددی خورانده می شود که درصد بروزو شیوع عفونتهای میکروبی مصرف کنندگان را بالا می بردمرغهای ماشینی بر اساس تحقیقات فرانسوی بدلیل محرومیت از نور آفتاب بسیار مضرند.



آیا می دانید اسیدهای چرب ترانس در چیپس پس از حرارت مکرر سرطان زا می شود.



آیا می دانید کلیه تن ماهی ها کنسروها کمپوتها سرکه آبلیمو و آبغوره های کارخانه ای بستنی ها شکلاتها کاکائوها بیسکوئتهایو اقلام غذایی کارخانه ای وبسته بندی بدلایل متعدد مضر وسرطانزا هستند.



آیا می دانید ظروف استیل سرب در داخل غذا می نماید که سرطانزاست.ظروف تفلون به دلیل تخریب لایه های تفلون سرطان زاست.

آیا میدانید ظروف آلومینیوم موجب کم خونی آلزایمر ضعف اعصاب ولرزش دست می شوند وظروف لعاب دار حاوی ترکیب سرب بوده و سرطانزاست ظروف زود پز تند پز مایکروویو ودستگهای داغ کننده برقی همگی مضرند.


بهترین غذا آبگوشت گوسفند است و بهترین روغن روغن حیوانی است روغن کنجد وزیتون هم بهترین روغن گیاهیست بهترین نان نانهای سبوس دار است مثل نان سنگک. بهترین نوشابه سکنجبین است که ترکیب مقداری عسل وسرکه .... می باشد . بیش از صد نوع چای هم اکنون در کشور ما موجود است که متناسب با مزاجهامصرف آنها توصیه می شود مثل ( چای کوهی گل گاو زبان سنبل الطیب گزنه زنجبیل گل نسترن پونه بابونه دارچین آویشن استخودوس ......)همراه کمی نبات . بجای قند و شکر استفاده ازخرما ارده شیره انواع میوها کشمش توت خشک عسل بسیار بجاست.



بهترین ظرف که هم کمبودهای خون بدن را جبران کرده و موجب میکروب زدایی ازغذا می شود ظرف سنگی و مسی مباشد که سفارش ائمه معصوم ورایج در کشور بوده است .



بهترین تنقلات آجیلهای طبیعی هستند که به جهت طبع گرمشان بسیار مفید می باشند )مصرف آجیلها جزء فرهنگ عمومی بوده است )سرکه به اندازه لازم توصیه شده است .

با خوردن انواع آشها دچار مریضی نخواهید شد.(نام آشپزخانه امروز بی مسمی است)غذاهای خورشتی سنتی غذاهای سرخ نشده سبزی خوردن بویژه بجای سالادهای امروزی لبنیات پرچرب و دست نخورده (شیر ولبنیات باید جوشانده شود )

حبوبات بخصوص نخود(اگر خیس شده وآب آن بدور ریخته شود موجب نفخ نمی شود(

سس دست ساز طبیعی (مخلوط تخم مرغ و سرکه ) بطور تازه قابل استفاده است .

واکسن بدون مرض و موجب شفا حجامت است و فقط با توصیه طبیب موجب سم زدایی از بدن می گرددلذا شناخت طبع (سردی وگرمی )جزء اولین مرحله خود شناسی می باشد در این مورد به متخصصین طب سنتی مراجعه نمایید

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید