۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

بوناچيچ: مي‌خواهم در ايران ازدواج كنم

لوکا بوناچيچ پس از تساوي يک بر يک برابر استيل آذين در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تساوي در زمين حريف نتيجه قابل قبولي بود، هر چند ما فرصت‌هاي گلزني زيادي داشتيم و حتي مي‌توانستيم برنده شويم.

وي ادامه داد: در اين فصل به اهداف خود رسيده‌ايم. هدف اول ما بقا در ليگ برتر بود که به آن رسيديم. در آسيا هم خوب نتيجه گرفته‌ايم و به جمع 16 تيم برتر آسيا صعود کرده‌ايم. در جام حذفي هم کارنامه خوبي داشتيم. سرمربي مس در مورد عصبانيت بيش از اندازه خودش گفت: اين تفاوت مربيان ايراني و اروپايي است. من احساس مسئوليت مي‌کنم و به همين دليل هم عصباني مي‌شوم. همواره به موفقيت فکر مي‌کنم و همواره در خدمت فوتبال هستم. وي تاکيد کرد: اکنون به اين نتيجه رسيده‌ام که بدون ايران نمي‌توانم زندگي کنم و حتي مي‌خواهم در ايران ازدواج کنم و اراده بيشتري براي ماندن در اين کشور دارم. براي اين کار80 سکه طلا تاکنون جمع کرده‌ام و 20 سکه ديگر هم جمع خواهم کرد. سرمربي مس در مورد ديدار هفته آخر برابر ابومسلم گفت: در اين ديدار با آرامش بيشتري بازي خواهيم کرد زيرا تا حدود زيادي خيالمان از بابت بقا در ليگ راحت شده است، هر چند بازي با اين تيم راحت نيست.

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید