۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

آینه جادویی (+عكس)

شاید تا یه حال آینه هایی را دیده باشید که زمان یا دمای محیط را نمایش می دهند. پشت بخشی از این آینه ها یک نمایشگر ساده است که ساعت را نمایش می دهد یا دمای محیط را مشخص می کند. اما حالا با این آینه جادویی چطورید؟ اینجا یک آینه دارید که همزمان یک نمایشگر و کامپیوتر هوشمند هم هست.
 این آینه که با نام Cybertecture معرفی شده طرحی فوق العاده است که قابلیت اتصال به وای فای دارد. و اطلاعاتی متناسب با خواسته افراد نمایش می دهد. البته نمونه ای از آن فقط در هنگ کنگ پیش فروش شده و قرار است تا دسامبر امسال عرضه شود. همچنین قرار شده تا نیمه سال ۲۰۱۱ عرضه کلی اش شروع شود.

این آینه در ابعاد ۵۰×۵۰۰×۸۰۰ میلی متر با شیشه ضد گرد و غبار و به همراه دو اسپیکر با قدرت خروجی ۱۰ وات ساخته شده است. همچنین احتمالا قابلیت اجرای آندروید را دارد و قادر به دریافت و نمایش اطلاعاتی همچون ایمیل های دریافتی، وضعیت هوا، تقویم و اجرای نرم افزارها نیز می باشد. ضمن اینکه به نرم افزاری برای کنترل وزن نیز مجهز است.

سازندگان این آینه ادعا کرده اند که قادر به فروش دو میلیون عدد از این آینه ها در سه سال اول عرضه محصولشان هستند. در حال حاضر Cybertecture با قیمت بسیار گران ۷۷۳۳ دلار در هنگ کنگ پیش فروش می شود. اما می توانید امیدوار باشید تا چند سال دیگر از این آینه ها در دستشویی خانه داشته باشید و صبح ها فید سایت های مختلف را رویش بخوانید.

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید