۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

سایت ازدواج آدم های زشت

در انگلیس سایتی راه اندازی شده که برای غیر خوشگل ها می باشد و آنها از طریق این سایت به هم معرفی می شوند.
این سایت برای اولین بار وصلت دو تن از کاربرانش را جشن گرفت.
روزنامه "دیلی تلگراف" خبر داد که "تام کلیفورد" و "جینی ووکر" که از طریق سایت زشتها با هم آشنا شده اند برای جشن ازدواج نقشه هایی ریخته اند.

به گفته این روزنامه، تام کلیفورد 36 ساله با صورتش بچه ها را به گریه می اندازد و تا سالها ضرب المثل نازیبایی بر سر زبان زنان آن منطقه بود.


این مرد 36 ساله بیان کرده است: من بسیار زشت می باشم و هیچ وقت فکر نمی کردم که زن آرزوهایم را پیدا کرده و او را راضی به این ازدواج بکنم اما اکنون او را پیدا نمودم و او هم از وصلت با من راضی می باشد. بخاطر همین مساله بسیار خوشحالم و نمی دانم چگونه احساساتم را بیان کنم.


در مقابل خانم جینی 31 ساله گفت: درست است او مانند براد بت نیست امّا من هم آنجلینا جولی نیستم و از نظر من او بسیار خوش تیپ می باشد.


لازم بذکر است در خارج از کشور مدتی است ازدواج از طریق سایت های اینترنتی به یک امر طبیعی تبدیل شده و بخاطر عدم درج واقعیتها از جانب کاربر ان در این سایت ها، هیچگاه این شیوه به عنوان یک روش مناسب و صحیح مورد استفاده عقلای جامعه قرار نگرفته است. 
منبع: خبر آنلاین


هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید