۱۳۸۹ مهر ۱۱, یکشنبه

ماینتس در کنار رکورددارهای تاریخ بوندس‌لیگا

ماینتس در کنار رکورددارهای تاریخ بوندس‌لیگا





لویس هالتبی سومین گل ماینتس در برابر هوفن‌هایم را به ثمر رساند


دیدارهای هفته‌ی هفتم بوندس‌لیگا در روز دوم پیگیری شدند. گل‌های زودرس نقطه‌ی مشترک بسیاری از آنها بودند. سریع‌ترین گل این هفته، تا پایان دیدارهای روز شنبه را ماینتس در ثانیه‌ی صدم بازی در برابر هوفن‌هایم به ثمر رساند.






ماینتس تا کنون بهترین نتایج فصل را کسب کرده و تمام ۷ دیدار خود را با پیروزی به پایان رسانده است. در تاریخ ۴۶ ساله‌ی بوندس‌لیگا، یکبار بایرن‌مونیخ و یکبار نیز کایزرس‌لاوترن برنده‌ی پی در پی ۷ بازی بودند.
آخرین موفقیت این تیم، برتری ۴ بر ۲ در برابر هوفن‌هایم بود که این هفته به‌دست آمد.
هفته‌ی هفتم بوندس‌لیگا تا پایان روز دوم، هفته‌ی گل‌های زودهنگام هم بود. سریع‌ترین گل دو روز نخست را سامی آلاگویی، مهاجم آلمانی-تونسی ماینتس برابر هوفن‌هایم به ثمر رساند. این دیدار هم‌چنین پرگل‌ترین دیدار هفته تا پایان روز شنبه هم لقب گرفت.
تیم هوفن‌هایم که فصل جاری را با پیروزی ۴ بر یک در برابر وردربرمن، نماینده‌ی چمپینزلیگی آلمان آغاز کرد، با شکست خانگی هفته‌ی پنجم برابر مونیخ و تساوی خانگی در برابر کلن در هفته‌ی پس از آن روندی نزولی را آغاز کرد؛ روندی که شکست هفته‌ی هفتم از ماینتس تا کنون نقطه‌ی پایان آن است.
گل دوم هوفن‌هایم را سیگردسون ایرلندی، یکی از تازه‌واردهای این تیم در فصل جاری به ثمر رساند.


ماکسیم شوپو موتینگ، زننده‌ی گل سوم هامبورگ به کایزرزلاترن


این دیدار یک پنالتی و یک اخراجی نیز در بر داشت. یوزیپ سیمونیچ کروات، مدافع هوفن‌هایم، در دقیقه‌ی ۷۲ به دلیل خطا بر روی لِویس هالتبی، ستاره‌ی آینده‌دار ماینتس، در محوطه‌ی جریمه‌ی خودی، هم از زمین اخراج شد و هم یک پنالتی به میزبان تقدیم کرد. آندره شورله، مهاجم جوان ماینتس، نیز این پنالتی را با هنرمندی تمام به گل چهارم تیمش تبدیل کرد.
یوآخیم لوو، سرمربی تیم آلمان، از جمله کسانی بود که دیدار هوفن‌هایم-ماینتس را از نزدیک تماشا کرد. او بر روی شورله و هالتبی حساب ویژه‌ای باز کرده است.
هالتبی که پدری انگلیسی دارد، کاپیتان تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان است و به تازگی به ترکیب تیم ملی فوتبال بزرگسالان این کشور هم فراخوانده شده است.
نایب‌قهرمان فصل گذشته هم‌چنان قعرنشین است
اما تنها در دیدار ماینتس-هوفن‌هایم نبود که کارت قرمز از جیب داور خارج شد. جرماین جونز، هافبک ۲۸ ساله‌ی شالکه، دیگر اخراجی هفته‌ی هفتم بود که به دلیل دو اخطاره‌شدن در برابر نورنبرگ، در دقیقه‌ی ۵۳ از زمین اخراج شد. این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک نورنبرگِ میزبان به پایان رسید. شالکه با این شکست روند ناکامی‌های خود در بوندس‌لیگا را حفظ کرد.


دمبا سیسه از فرایبورگ در دیدار تیمش با کلن در هفته‌ی هفتم بوندس‌لیگا



دومین دیدار هفته از نظر تعداد گل را هم کلن و فرایبورگ برگزار کردند. فرایبورگ موفق شد مهمان را با شکست ۳ بر ۲ بدرقه کرده و تا جایگاه چهارم جدول بالا بیاید.
تنها تساوی هفته‌ی هفتم تا پایان روز دوم، نیز دیدار ولفسبورگ و بوروسیا مونشن‌گلادباخ در خانه‌ی مونشن‌گلادباخ بود که با نتیجه‌ی یک بر یک تمام شد.
روز شنبه هم‌چنین هامبورگ موفق شد مهمان خود کایزرزلاترن را با نتیجه‌ی ۲ بر یک شکست دهد. شاگردان آرمین فه با این موفقیت به جایگاه هفتم جدول صعود کردند. نخستین گل این دیدار هم لاکیچ، مهاجم کروات کایزرزلاترن در دقیقه‌ی سوم به ثمر رساند.
هفته‌ی هفتم شامگاه جمعه با دیدار هانوفر - سن‌پاولی، در خانه‌ی سن‌پاولی آغاز شد. این بازی در نهایت با تک‌گل میزبان به پایان رسید. در این بازی هم کریم هاگویی، مدافع تونسی مهمان در دقیقه‌ی ۸۰ از زمین اخراج شد. گل زودهنگام این دیدار هم در دقیقه‌ی ۶ توسط ماریوس اِبِرز مهاجم به ثمر رسید.
هفته‌ی هفتم بوندس‌لیگا عصر یکشنبه (۱۱ مهر) با انجام ۳ دیدار به شرح زیر به پایان می‌رسد:
اشتوتگارت – آینتراخت فرانکفورت
وردربرمن – بایر لورکوزن
بوروسیا دورتموند – بایرن مونیخ

با وجود امتیازهای به‌دست آمده تا پایان روز دوم این هفته، ترکیب ۳ تیم اول جدول تغییر نکرد. ماینتس با ۲۱ امتیاز هم‌چنان پیشتاز است، بوروسیا دورتموند با یک بازی کمتر و ۱۵ امتیاز دوم است و هانوفر هم با ۱۳ امتیاز سوم.
شالکه با ۴ امتیاز و اشتوتگارت با ۳ امتیاز و یک بازی کمتر، هفدهم و هیجدهم هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

با کلیک روی دکمه جستجو به پورتال فروشگاهی وارد شده و از صدها هزار کالای موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید